adexo3
۱۳۷۵۳۲۳
۱۵۳۶
۱۵۳۶
پ

تقدیر باشگاه قطری از پیشکسوت استقلالی

پژمان منتظری بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در تمرین تیم فوتبال الاهلی قطر شرکت کرد.

ورزش سه: پژمان منتظری بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران که چند وقت پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، شب گذشته به همراه رنارد واگنر در تمرین الاهلی قطر حضور یافت و با بازیکنان و مدیران باشگاه دیدار کرد.

وب سایت رسمی باشگاه الاهلی قطر در این خصوص نوشته است:

بازدید پژمان منتظری و واگنر از تمرینات تیم، به نشانه حمایت، قدردانی و عشق به باشگاه الاهلی بود که در سال‌های گذشته پیراهن این تیم را بر تن می‌کردند.

منتظری و واگنر با ابراز خوشحالی از اینکه سابقه حضور در این تیم را در یک دهه گذشته داشته اند، از بازیکنان این تیم خواستند به تلاش خود برای اعتلای باشگاه و قرار دادن الاهلی در جایگاهی که شایسته آن است، ادامه دهند.

تقدیر باشگاه قطری از پیشکسوت استقلالی

مدیریت باشگاه نیز از پژمان و واگنر استقبال کرد و گفت که این باشگاه، خانه آنهاست و بابت حضور این دو ستاره وفادار در تمرینات تیم که چندین سال برای الاهلی به میدان رفته و از این باشگاه حمایت کرده اند، قدردانی کرد.

بازیکنان تیم الاهلی نیز با ابراز خوشحالی از این دیدار، تاکید کردند که از روز جمعه و در نهمین هفته از رقابت های لیگ ستارگان قطر، برای کسب پیروزی و جلب رضایت هواداران این باشگاه تلاش خواهند کرد.

در پایان تمرین، بازیکنان مشتاق بودند تا با دو ستاره سابق الاهلی عکس یادگاری بگیرند و مدیران باشگاه نیز پیراهن شماره 10 را به واگنر و شماره 33 را به پژمان منتظری اهدا کردند. این دو بازیکن برای چندین سال این پیراهن ها را در الاهلی پوشیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج