اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۵۴۶۷
۱۸۰۱
۱۸۰۱
پ

گواردیولا زیر حرفش زد و همه را متعجب کرد

پپ گواردیولا مدعی شده که در منچسترسیتی خواهد ماند حتی اگر این باشگاه به لیگ یک سقوط کند.

خبرورزشی: پپ گواردیولا مدعی شده که در منچسترسیتی خواهد ماند حتی اگر این باشگاه به لیگ یک سقوط کند.

گواردیولا زیر حرفش زد و همه را متعجب کرد

منچسترسیتی در صورت مجرم شناخته شدن به دلیل نقض قوانین جوانمردانه مالی، در معرض مجازات سنگینی قرار خواهد گرفت. سیتی در اوایل سال جاری به ۱۱۵ مورد نقض قوانین مالی متهم شد، اما گفته می‌شد که ممکن است تا چهار سال طول بکشد تا تحقیقات به نتیجه برسد. با این حال، پس از کسر ۱۰ امتیاز شوکه کننده از اورتون به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین سود و پایداری، مقامات لیگ برتر می‌توانند در اسرع وقت در سال آینده مجازات سیتی را نیز تعیین کنند. حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که قهرمان فعلی لیگ برتر ممکن است با سقوط به لیگ یک (دسته سوم) روبه‌رو شود. اما گواردیولا سرمربی من‌سیتی مدعی شده که به احتمال زیاد در اتحاد باقی خواهد ماند، حتی اگر تیمش به لیگ یک سقوط کند.

این مربی اسپانیایی گفت: «شما طوری سوال می‌کنید انگار ما مجازات شدیم. در حال حاضر ما بی‌گناهیم مگر اینکه گناه ثابت شود. من می‌دانم که مردم آن را می‌خواهند. می‌دانم، آن را احساس می‌کنم. منتظر می‌مانم. صبر می‌کنم و پس از اتمام حکم به اینجا می‌آییم و توضیح می‌دهیم. چه اینجا باشم چه در لیگ یک آینده‌ام تغییر نخواهد کرد. اگر در لیگ یک باشیم شانس بیشتری برای ماندنم هست تا اینکه در لیگ قهرمانان اروپا باشیم.»

اظهارات اخیر گواردیولا کاملا در تضاد با اولین اظهار نظرش در مورد اتهامات مربوطه است. سرمربی سیتی در ماه فوریه گفت: «من به افراد خود گفتم به من در مورد سوءظن‌ها بگویید. من از روز اول به آنها نگاه کردم و ۱۰۰ درصد آنها را باور کردم و به همین دلیل از باشگاه دفاع کردم. گفتم: اگر به من دروغ بگویید فردای آن روز من اینجا نیستم. من خواهم رفت و شما دیگر دوست من نخواهید بود. من دوست دارم نماینده باشگاهی باشم که کارها را به درستی انجام می‌دهد. در نهایت قهرمانی در لیگ قهرمانان یا لیگ برتر مهم نیست، بلکه این مهم است که همیشه کارها را خوب انجام دهیم، برای مردم و هوادارانمان.»

چلسی نیز به دلیل نقض قوانین جوانمردانه مالی در معرض مجازات قرار دارد. آبی‌ها اعتراف کردند که در دوران آبراموویچ قوانین را زیر پا گذاشتند، اما امیدوارند تغییر مالکیت باشگاه به نفع‌شان تمام شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج