اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۴۲۶
۲۰۹۷
۲۰۹۷
پ

حذف تلخ کاپیتان ایران از لیگ اروپا!

شکست ناباورانه آاک در استادیوم خانگی باعث شد تا این تیم از مرحله گروهی لیگ اروپا حذف شود.

ورزش سه: استادیوم خانگی آاک آتن در حالی میزبان تعداد زیادی از تماشاگران این تیم بود که یاران احسان حاج‌صفی برای صعود از مرحله گروهی نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشتند و نمایش تهاجمی را هم مقابل حریف خود ارائه کردند.

در دقیقه ۱۳ احسان حاج‌صفی که در پست دفاع چپ بازی می‌کرد، یک خطا برای تیمش گرفت و توپ را روی دروازه فرستاد اما این توپ با ضربه سر بازیکنان آاک همراه نشد. با این خطا که مدافع ایرانی گرفت، دانک مدافع برایتون هم یک کارت زرد دریافت کرد.

آاک که با تشویق شدید تماشاگران خود انرژی خاصی گرفته بود، در دقیقه ۱۸ به یک موقعیت دیگر رسید. این‌بار ارسال حاج‌صفی از سمت چپ به مرکز محوطه جریمه ارسال شد که ضربه مهاجم آاک به دانک برخورد کرد و اما در ادامه ضربه پیندا به سمت دروازه شلیک شد که به خوبی دروازه‌بان برایتون توپ را گرفت.

نیمه اول با فشار و حملات آاک بدون گل به پایان رسید اما در شروع نیمه دوم این برایتون بود که روی یک ضد حمله به گل رسید. حرکت از سمت راست این تیم با خطای مدافع آاک همراه شد که البته داور این صحنه را پنالتی نگرفت اما در بازبینی خطای پنالتی اعلام کرد.

حذف تلخ کاپیتان ایران از لیگ اروپا!

پشت این ضربه پنالتی ژائو پدرو قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان آاک توپ را به گوشه سمت راست ارسال کرد تا این توپ تبدیل به گل شود و برایتون از حریف خود پیش بیفتد.

بعد از این گل در حالی‌که حملات آاک ادامه داشت، خطای عجیب میات گاچینوویچ با کارت زرد از سوی داور همراه شد که این دومین اخطار او بود و باعث شد تا از زمین اخراج شود.

با این حال حملات شاگردان ماتیاس آلمیدا ادامه داشت و بازیکنان این تیم کنترل بازی را در اختیار گرفته بودند اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا با شکست در پنجمین بازی مرحله گروهی، شانس صعود خود را از دست بدهند.

حذف تلخ آاک در شرایطی رقم خورد که این تیم با 4 امتیاز از پنج بازی در رتبه سوم قرار دارد و حالا احتمالا راهی لیگ کنفرانس اروپا خواهد شد و مارسی به همراه برایتون به مرحله بعد صعود می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج