۱۳۷۷۵۷۹
۴ نظر
۶۵۵۰
۴ نظر
۶۵۵۰
پ

بهترین شب زندگی قایدی در امارات!

در جریان پیروزی چهار بر دو اتحاد کلباء، مهدی قایدی دو گل زد و دو پنالتی برای تیمش گرفت.

ورزش سه: در جریان پیروزی چهار بر دو اتحاد کلباء، مهدی قایدی دو گل زد و دو پنالتی برای تیمش گرفت.

در دیداری از هفته نهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء میهمان الامارات بود و موفق شد در شب فوق العاده و بی‌نظیر مهدی قایدی، با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و به رتبه نهم جدول رده‌بندی صعود کند.

در فصل نقل و انتقالات طرفداران استقلال امید زیادی به حفظ قایدی داشتند اما جابجایی مدیریت و عدم توانایی پرداخت رضایت نامه مانع از این کار شد.

با این درخشش امشب، آبی ها که در خط حمله مشکلات فراوانی دارند بیشتر از عدم حفظ قایدی عصبانی شده‌اند.

کلباء این بازی را توفانی آغاز کرد و ظرف ۱۸ دقیقه ابتدایی مسابقه موفق به زدن دو گل توسط وینگر ایرانی خود شد. ابتدا و در دقیقه ششم بازی بود که روی پاس در عمق دیدنی گوستاوو، قایدی وارد محوطه جریمه شد که پس از یک سر توپ تماشایی، ضربه این بازیکن با عبور از بین پاهای گلر الامارات وارد دروازه شد.

چند دقیقه بعد، قایدی توانست گل تقریبا مشابهی را به ثمر برساند. این بار دنیل بسا با یک پاس در عمق دیدنی، بازیکن ایرانی کلباء را در موقعیت تک به تک با گلر الامارات قرار داد که ضربه او این بار نیز از بین پاهای این سنگربان عبور کرد و وارد دروازه شد تا بازی 2 بر صفر شود.

الامارات در دقیقه 38 یکی از گل‌ها را جبران کرد. روی ارسال السنوسی الهادی به روی دروازه، توپ در تیر دوم به فهد بدر رسید و این بازیکن توانست با یک شلیک روی پا و دیدنی، توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

در دقایق پایانی نیمه نخست، کلباء دو فرصت خوب دیگر نیز داشت. ابتدا ضربه دنیل بسا در محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت و سپس شوت تماشایی قایدی از پشت محوطه جریمه را سنگربان الامارات راهی کرنر کرد.

در ابتدای نیمه دوم، قایدی باز هم برای تیمش درخشید. او پس از ورود به محوطه جریمه، با خطای احمد عیسی جمعه سرنگون شد که داور نیز یک خطای پنالتی به سود کلباء اعلام کرد. دنیل بسا پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد تا بازی سه بر یک شود.

شب درخشان ستاره ایرانی کلباء ادامه پیدا کرد و او این بار در محوطه جریمه الامارات با خطای لیتیری، مهاجم جوان و برزیلی میزبان، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه توسط VAR، یک پنالتی دیگر برای کلباء اعلام کرد و آندرس وومبرگر پشت این توپ ایستاد و آن را به گل چهارم تیمش تبدیل کرد.

این پایان کار نبود و الامارات در دقیقه 76 به گل رسید. ارسال فهد بدر از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر پاکو آلکاسر وارد دروازه شد تا نتیجه بازی چهار بر دو شود.

در نهایت نیز این بازی با همان نتیجه به سود اتحاد کلباء به پایان رسید و تا شاگردان مجیدی به یازدهمین امتیاز این فصل خود دست یافته و به رتبه یازدهم صعود کنند. قایدی نیز 86 دقیقه در زمین حضور داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ترابی با ۱گل زده دعوت کنید خجالت

    • علی فولادی

      آقای قلعه نوعی لجباز و عقده ای از عدم دعوت قائدی پشیمان خواهی شد،مربی بی دانش که مدرسه پیرمردها رو روانه جام ملتها کردی

    • ناشناس

      چه فایده که سرمربی تیم ملی نمیبینه.

    • ناشناس

      واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج