۱۳۷۷۷۰۳
۵۳۳
۵۳۳
پ

پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!

اکانت توئیتری الهلال پست‌های متعددی را برای کنایه به رقیب سنتی منتشر کرد.

ورزش سه: الهلال در دیداری فوق العاده جذاب و دیدنی موفق شد با سه گل از سد النصر عبور کند. این پیروزی شیرین بهانه ای شد تا حساب رسمی باشگاه الهلال در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر، پست‌های کنایه آمیز متعددی را منتشر کند.

پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!

آنها ابتدا تصویری از ساویچ را پس از گل نخست به تصویر کشیدند که پشت سر او رونالدو دیده می‌شود که به دنبال شروع بازی از مرکز میدان است. با پیروزی امشب الهلال، فاصله آنها با النصر به عدد ۷ رسید و در این تصویر نیز آنها پیراهن شماره ۷ رونالدو را به عبارت ۷+ به معنای فاصله امتیازی دو تیم به چالش کشیدند.

پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!

حساب رسمی الهلال سپس چهار تصویر را از بازیکنان النصر در نماهای مختلف به تصویر کشیده که روی زمین افتاده اند. اوتاویو، بروزوویچ و لاجامی بازیکنانی هستند که در چالش بر سر توپ با بازیکنان میزبان ناکام بوده‌اند و اکانت الهلال نیز در توضیح این عکس نوشته است: «متاسفم.. متاسفم، دفعه بعد امتحان کنید.»

پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!

در پست بعدی، دو تصویر از لحظه شادی ساویچ پس از گلزنی منتشر شده و در مقابل نیز یک تصویر از أیمن یحیی در حال خارج کردن توپ از دروازه و رونالدویی که در چالش با البلیهی ناکام بوده و روی زمین افتاده است را مشاهده می‌کنیم و اکانت الهلال در این خصوص نوشته است: «مقابل الهلال، این وضعیت شماست.»

پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!

در توئیت بعدی نیز تصاویری از هواداران النصر را مشاهده می‌کنیم که پیش از سوت پایان بازی، در حال ترک استادیوم هستند. پست بعدی نیز در نوع خود بسیار جالب توجه است. جایی که حساب کاربری الهلال روی تصویری از میتروویچ، برچسب حساسیت قرار داده است. این برچسب معمولا برای تصاویر و ویدیوهایی که آزاردهنده بوده و دارای محتواهای خشن هستند، استفاده می‌شود.

پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!
پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!

حساب کاربری الهلال در ادامه و پس از پایان بازی، پست‌های بی‌شماری را منتشر کرد و اینگونه پیروزی برابر رقیب سنتی را با توئیت‌های کنایه آمیز و جنجالی جشن گرفت.

پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!
اکانت انگلیسی الهلال نیز دست به کار شد و با انتشار چهار تصویر از لحظه خروج هواداران النصر از استادیوم، نوشت: «آنها راه خود را می‌دانند، این یک عادت است» تا اینگونه تیم رقیب را مورد تمسخر قرار دهد که طرفدارانش پیش از سوت پایان بازی، شکست را قبول کرده و ورزشگاه را ترک می‌کنند.
پست‌های متعدد اکانت الهلال علیه رونالدو!
در ادامه نیز اکانت انگلیسی الهلال تصویری معروف و بسیار وایرال شده از سکانسی از فیلم سینمایی «تصنیف باستر اسکروگز» را به اشتراک گذاشته که در آن، جیمز فرانکو، بازیگر نقش کابوی برای دومین مرتبه به دار اعدام آویخته می‌شود. در این عکس، جیمز فرانکو به تیم‌های لیگ دوری روشن تشبیه شده که خطاب به النصر می‌گوید: «بار اولته (که اعدام می‌شی)؟» و النصر نیز در پاسخ می‌گوید این دفعه میلیونمین بارش است که توسط الهلال شکست می خورد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج