۱۳۷۷۹۳۱
۹۷
۹۷
پ

آل‌کثیر ۱۰-۱۵میلیارد تومان بیش از سایر بازیکنان پرسپولیس می‌خواست!

مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر در خصوص جدایی عیسی آل‌کثیر صحبت کرد.

ورزش سه: پرسپولیس در شرایطی دیدار حساس مقابل الدحیل را واگذار کرد که مهاجمان این تیم نتوانستند از انبوه فرصت‌های گلزنی استفاده کنند تا هواداران این تیم نسبت به عملکرد بازیکنان خط حمله نقد زیادی را انجام بدهند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص این انتقادات گفت: بعید می‌دانم در ایران بازیکنی بود که قابل دسترس و بهتر از اینها بوده باشد و پرسپولیس نگرفته باشد. ممکن است بازیکن A را بگویند که قرارداد سه ساله با تیم خودش داشت و طبیعتا میسر نبود اما در بین بازیکنان خوبی که در دسترس بودند، بعید می‌دانم کسی را جذب نکرده باشیم.

او با اشاره به ناکامی در تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: ما نمی‌توانستیم به خاطر یک بازیکن نظم تیمی را به هم بزنیم. مبلغی که ایشان می‌خواست، خیلی بیشتر از شرایط قرارداد سایر بازیکنان بود. یقینا او در حد بازیکنان درجه اول پرسپولیس نیست اما مبلغی که مورد نظر بود، ۱۰-۱۵ میلیارد تومان بیشتر از بهترین بازیکن پرسپولیس بود.

به نوعی او با این صحبت خود اعلام کرد که مبلغ پیشنهادی عیسی ۲۵-۳۰ میلیارد تومان بوده که اگر او با همین عدد به سپاهان پیوسته باشد، او را تبدیل به یکی از گران‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج