اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۰۸۶
۱۴۴
۱۴۴
پ

بارسلونا، دربی کاتالونیا را تحقیر‌آمیز باخت

شاگردان ژاوی هرناندس در دیداری خانگی مقابل رقیب هم‌ایالتی‌شان که در این فصل شگفتی‌ساز بوده است، متحمل شکستی سنگین شدند.

خبرگزاری تسنیم: بازی برابر همشهری نه چندان پرآوازه برای بارسلونا نه تنها فرصتی جهت کم کردن فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین نبود بلکه به یک کابوس برای ژاوی هرناندس و شاگردانش تبدیل شد که احتمالاً تا مدت‌ها آن را از یاد نخواهند برد.

در آخرین بازی شب سوم از هفته شانزدهم لالیگا، بارسلونا که امید داشت با پیروزی مقابل جیرونا فاصله‌اش را با رئال مادرید صدرنشین به دو امتیاز کاهش دهد، میزبان همشهری شگفت‌ساز خود بود و این بازی را با نتیجه عجیب ۴ بر ۲ به میهمانش باخت.

جیرونا که در این فصل تنها به رئال مادرید باخته است، روی یک ضدحمله در دقیقه ۱۲ توسط آرتم دووبیک گل نخست را به ثمر رساند. در دقیقه ۱۹ زمانی که روبرت لواندوفسکی گل تساوی را با ضربه سر از روی یک کرنر به ثمر رساند، تصور می‌شد بارسلونا به بازی برگشته و آماده است سه امتیاز را از آن خود کند، اما جیرونا خلاف این را ثابت کرد وقتی که دو گل بعدی بازی را به نام خود رقم زد. ابتدا در دقیقه ۴۰ میگل گوتیرس و بعد از او واری فرناندز در دقیقه ۸۰ دروازه بارسا را باز کردند تا شوکی بزرگتر از گل اول‌شان به تیم میزبان وارد کنند.

ایلکای گوندوگان هافبک آلمانی آبی‌‌و‌اناری‌ها با گلزنی در دقیقه ۱+۹۰ امید فرار از شکست را در دل هواداران زنده کرد، اما زحمات او فقط چهار دقیقه بعد به هدر رفت، چرا که کریستن استوانی جشنواره گل تیمش برابر رقیب همشهری پرآوازه را با زدن گل چهارم جیرونا کامل کرد.

به این ترتیب سنگین‌ترین شکست فصل ژاوی هرناندس و شاگردان در این فصل لالیگا رقم خورد و با این نتیجه آنها با ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماندند و حالا فاصله‌شان با صدر جدول که به تسخیر جیرونا درآمده است، به هفت امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالی است که رئال مادرید با ۳۹ امتیاز در رده دوم و اتلتیکو مادرید نیز با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بارسایی‌ها در رده سوم جدول قرار دارند.

بارسلونا، دربی کاتالونیا را تحقیر‌آمیز باخت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج