اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۴۲۸
۴۹۳
۴۹۳
پ

سرد و خشن در حد هوای تبریز!

پاکو خمس با چند جواب تند و یک هشدار جدی، سالن نشست مطبوعاتی تبریز را ترک کرد.

ورزش سه: سرمربی اسپانیایی تراکتور در حالی با پیروزی زمین را ترک کرد که حتی این پیروزی هم کام او را شیرین نکرد. خمس به شدت در روزهای گذشته عصبانی بوده و حتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی نیز بدون هیچ شوخی و خنده‌ای با خبرنگاران، صحبت‌های خود را انجام داد و حتی یک هشدار ریز به بازیکنان ناراضی تیمش داد و سالن را ترک کرد.

او در حین بازی با پیکان نیز در حالی که به شدت از کیفیت چمن ورزشگاه ناراضی بود، با جدیت کار را دنبال کرد. با این حال تصور می‌شد شاید با توجه به پیروزی مقابل پیکان، نشست خبری بعد از بازی حال و هوای دیگری داشته باشد. اما خمس در این کنفرانس هم واکنش چندان مثبتی به سوالات نداشت و حتی در بخشی از کنفرانس با خبرنگاران دچار درگیری لفظی شد و جواب‌های تندی به سوالات آنها داد.

البته شاید یک نکته دیگر بیشتر همه چیز در این بین با اهمیت بود. جایی که خمس هشدار داد شاید این وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام باعث شود تا او قید کار در ایران را بزند و به کشورش اسپانیا بازگردد.

سرد و خشن در حد هوای تبریز!

خمس در این خصوص گفت: شرایط زمین هم خیلی بد است و پارسال هم گفتم اینجا به مشکل می‌خوریم. زمین سنگین است و بچه‌ها باید انرژی بیشتری مصرف کنند. هیچکس هم برایش مهم نیست انگار و همه بی‌تفاوت از کنارش گذشتند و جوری شده که دارم خسته می‌شوم.

او ادامه داد: بعضی وقت‌ها انرژی برای تمرین ندارم و وقتی خسته شوم، فکر می‌کنم خیلی زود برگردم اسپانیا. (در این لحظه مترجم گفت فکر می‌کنم با این شرایط خیلی زیاد اینجا نباشد.)

البته این چندمین بار است که پاکو خمس در مورد کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام انتقاد می‌کند. او سال پیش گفته بود چمن باید دوباره زیر کشت برود، اما این اتفاق رخ نداد و حالا کار به جاهای باریک نیز کشیده است، قطعا برای تراکتور و طرفدارانش غصه بزرگی خواهد بود اگر خمس به دلیل مشکل خارج از باشگاه و تیم، تبریز را ترک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج