اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۵۶۴
۶۹۰
۶۹۰
پ

طولانی‌ترین نیمه تاریخ فوتبال پرسپولیس!

پرتاب سنگ و اقدام عجیب پورموسوی، نیمه اول بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان را یک‌ساعته کرد!

ورزش سه: ماجرا از جایی شروع شد که سیدسیروس پورموسوی در اعتراض به اعلام پنالتی به سود سرخپوشان، تصمیم گرفت که تیمش را بیرون بکشد و بازی را ادامه ندهد.

خطای پنالتی در دقیقه ۳۱ گرفته شد و پورموسوی هشت دقیقه تیمش را بیرون نگه داشت تا به این ترتیب بازی بعد از دقایق طولانی توقف، از دقیقه ۳۸ با ضربه پنالتی حسین کنعانی از سر گرفته شود و پرسپولیس یک گل به حریف بزند.

اما این پایان کار نبود. دقایقی بعد پرتاب سنگ از سوی تماشاگران منتسب به تیم میزبان به شکلی ترسناک به سر جواد آقایی‌پور خورد تا این بازیکن مضروب شود و نتواند کار را ادامه دهد.

طولانی‌ترین نیمه تاریخ فوتبال پرسپولیس!
طولانی‌ترین نیمه تاریخ فوتبال پرسپولیس!
طولانی‌ترین نیمه تاریخ فوتبال پرسپولیس!

اگرچه دقایقی بعد او به زمین برگشت و کار را ادامه داد، اما پرتاب اشیا به سمت زمین و فحاشی علیه داور باعث شد تا این بار ناظر بازی و امیر عرب‌براقی از ادامه بازی جلوگیری کنند.

در حالی که بازی 8 دقیقه وقت اضافه داشت، این اتفاقات نیز در وقت‌های تلف شده رخ دادند تا عرب‌براقی 7 دقیقه دیگر هم وقت اضافه بگیرد و طولانی‌ترین نیمه اول تاریخ پرسپولیس را رقم بزند.

سرانجام و در شرایطی که این بار پورموسوی به سمت سکوهای روبروی جایگاه رفته بود تا تماشاگران را آرام کند، داور اجازه ازسرگیری بازی را داد و دقایقی بعد در سوت خود دمید.

نیمه اول بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان با 45 دقیقه زمان قانونی و 14 دقیقه و 56 ثانیه وقت تلف شده، بالاخره با سوت عرب‌براقی و با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. جالب اینکه اگر بازی شرایط عادی خودش را داشت، در لحظه پایان نیمه اول، باید نیمه دوم شروع می‌شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج