اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۹۶۱۵
۵۳۷
۵۳۷
پ

در پرسپولیس همه به کاپیتان نگاه می‌کنند

در نمایش پرانتقاد پرسپولیس در خوزستان شاید تنها بتوان روی یک بازیکن انگشت گذاشت که در حد خودش ظاهر شد.

ورزش سه: در نمایش پرانتقاد پرسپولیس در خوزستان شاید تنها بتوان روی یک بازیکن انگشت گذاشت که در حد خودش ظاهر شد.

امید عالیشاه که در دربی پرحاشیه دو هفته قبل به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و فقط ۵ دقیقه بعد از حضورش در میدان هم یک گل زیبا زد و هم یک بار دیگر دروازه رقیب سنتی را بشدت تهدید کرد در دیدار با استقلال خوزستان بالاخره به ترکیب اصلی رسید.

مصدومیت‌ها، بیماری و شرایط بدنی نه چندان مناسب در بازی‌های قبلی باعث شد بود عالیشاه بسیاری از دیدارهای تیمش را از دست داده و یا بعضا به عنوان بازیکن جانشین به میدان برود اما کاپیتان سرخ‌ها بالاخره در اهواز فیکس شد.

عالیشاه در این دیدار با وجود ناکارامدی تیم در فاز حمله و البته مشکلاتی که در فاز دفاع وجود داشت یکی از معدود چهره‌های موفق پرسپولیس در این میدان بود.

با وجود زمین نامساعد ورزشگاه غدیر اهواز عالیشاه تا توانست توپ گرفت، حرکت کرد، توپ ریخت و به سمت دروازه حریف ضربه زد تا موثرترین بازیکن تیمش در حمله باشد. اوج نمایش او در این میدان نیز پرش فوق‌العاده و ضربه سری بود که بعد از ارسال کرنر دقیقه ۶۸ زد و باعث شد تا نبیل باهویی روی تیر دورتر موفق به گلزنی شود.

حالا و بعد از آن نمایش درخشان و یک گل و یک پاس گل در دو بازی اخیر همه پرسپولیسی‌ها باید روند رو به رشد عالیشاه را نگاه کنند و از انگیزه و اشتیاق او برای کمک به تیم درس بگیرند که اگر اینطور باشد در مورد هر بازیکن می‌توان منتظر پیشرفتی چند درصدی بود.

با نمایشی که عالیشاه در اهواز ارائه کرد پیش بینی می‌شود او باز هم در ترکیب اصلی پرسپولیس باشد و مقابل شمس آذر قرار است بار حملات تیم از مرکز را به دوش بکشد چرا که احتمالا او به عنوان بازیکن آزاد پشت سر مهاجم نوک به زمین خواهد رفت.

باید دید شرایط بدنی عالیشاه با توجه به فاصله کم بازی‌ها از یکدیگر این اجازه را خواهد داد تا او در بازی سخت عصر یکشنبه هم کیفیت بالایی ارائه کند یا شرایط طور دیگری پیش خواهد رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج