adexo3
۱۳۷۹۶۵۸
۱۰۱۹
۱۰۱۹
پ

تکرار صحنه جنجالی پرسپولیس و گل‌گهر در فوتسال

تیم پالایش نفت بندرعباس در حالی اولین شکست خانگی‌اش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را تجربه کرد که گل سالم آن‌ها توسط داوران مسابقه مردود اعلام شد.

ورزش سه: تیم پالایش نفت بندرعباس در حالی اولین شکست خانگی‌اش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را تجربه کرد که گل سالم آن‌ها توسط داوران مسابقه مردود اعلام شد.

دیدارهای لیگ برتر فوتسال ایران هیچ‌گاه بی‌حاشیه به پایان نمی‌رسد و همیشه به جنجال‌ ختم شده است و حالا این‌بار در بندرعباس گلی مردود اعلام شد که در نماهای اولیه کاملا سالم به نظر می‌رسد. ساعاتی پیش از هفته شانزدهم تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و گیتی پسند اصفهان به مصاف همدیگر رفتند که حسابی داوران این دیدار به دردسر انداخت. جدالی که هم پنالتی داشت و هم یک کارت قرمز و به همراه یک گل بحث‌برانگیز که توسط داوران رد شد و همه این قبایل اتفاقات باعث گردید تا پالایشی‌ها برای اولین بار متحمل به شکست خانگی شوند.

در حالی که این بازی با یک گل به سود صدرنشین لیگ در جریان بود، پالایشی‌ها در بهترین زمان ممکن صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا کار را به تساوی بکشند. اما ضربه خون‌جهان بهترین گلزن بندری‌ها توسط مسعود محمدی مهار شد. اگرچه دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند در شرایطی موفق به این واکنش شد که از خط قفس‌توری‌اش عقب‌تر ایستاده بود و تصاویری که توسط عکاسان شکار شده، نشان می‌دهد که توپ کاملا از خط عبور کرده و تبدیل به گل شده است، اما به هر حال از چشم داوران پنهان ماند تا همین موضوع سبب شود تا اعضای تیم جنوبی، داوران را مقصر اصلی شکست خانگی خود قلمداد کنند.

شاگردان بزوال که حسابی از دست داوران این دیدار عصبانی بودند، دقایقی بعد با اخراج خون جهان عملا بازی را واگذار کردند تا حرارت این شکست باعث شود تا شدت ناراحتی‌شان به نقطه اوج برسد.

پس از مردود شدن این گل، تماشاگران جنوبی به شدت به تصمیم داوران معترض بودند و بارها با پرتاب بطری آب به زمین بازی، باعث از جریان افتادن مسابقه شدند تا با این حرکت به اصلاح خود را خالی از ناراحتی کنند.

جالب اینکه چند هفته پیش صحنه مشابهی نیز در لیگ برتر در مصاف پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی ایجاد شد که در آن مسابقه هم بیرانوند توپ را از گل بیرون کشید و تیم داوری متوجه نشد تا یکبار دیگر ضرورت استفاده از تکنولوژی گل‌لاین در فوتبال و فوتسال ایران یادآوری شود.  

*فریم به فریم صحنه‌هایی که قضاوت داوران این دیدار را به چالش کشیده است در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

تکرار صحنه جنجالی پرسپولیس و گل‌گهر در فوتسال
تکرار صحنه جنجالی پرسپولیس و گل‌گهر در فوتسال
تکرار صحنه جنجالی پرسپولیس و گل‌گهر در فوتسال
تکرار صحنه جنجالی پرسپولیس و گل‌گهر در فوتسال
تکرار صحنه جنجالی پرسپولیس و گل‌گهر در فوتسال
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج