۱۳۸۰۳۱۸
۱۸۲۲
۱۸۲۲
پ

عنایتی اولین خرید تیمش را لو داد

رضا عنایتی می‌گوید پیکان در صورت نیاز در نیم فصل مهاجم خارجی جذب خواهد کرد.

ورزش سه: رضا عنایتی می‌گوید پیکان در صورت نیاز در نیم فصل مهاجم خارجی جذب خواهد کرد.

رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل برابر فولاد در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: یک تبریک به تیم پیکان و یک خسته نباشید به تیم باشخصیت فولاد می‌گویم. فکر می‌کنم امروز آنهایی که استادیوم و پای گیرنده‌ها بودند، یک فوتبال کاملا جذاب و پرموقعیت دیدند. فقط مقداری خودباوری لازم داشت که ما بتوانیم این بازی را با گل‌های زیادی ببریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. خیلی برای من امیدوارکننده است که بچه‌ها هفته به هفته شرایط بهتری را از نظر فوتبالی تجربه می‌کنند. ان‌شاءالله که در زدن ضربات آخر که هفته‌های گذشته هم روی آن کار کرده‌ایم، دقت‌مان را بالاتر ببریم‌.

او ادامه داد: به هر حال بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را انجام دادند و فکر می‌کنم اگر قرار بود عدالت فوتبال اجرا شود، این بازی حداقل باید با چهار گل به نفع پیکان تمام می‌شد. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و باید سریع برای بازی مهمی که پیش رو داریم، ریکاوری کنیم. ان‌شاءالله بعد از بازی استقلال، برنامه‌هایی را که داریم اجرا کنیم، تا بتوانیم نیم فصل دوم خیلی خیلی بهتری داشته باشیم. ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد. یک تشکر ویژه هم از مدیریت باشگاه پیکان و هیئت مدیره می‌کنم که هم قبل از بازی و هم بعد از بازی روحیه خیلی خوبی به بچه‌ها دادند و ان‌شاءالله بتوانیم با کمک همدیگر شرایط را برای پیکان عوض کنیم و تغییر بدهیم. واقعا یک هماهنگی فوق‌العاده بین کادرفنی و مدیریت هست و ان‌شاءالله بتوانیم هم‌سو با هم تمام تفکرات‌مان را به نفع باشگاه پیکان جلو ببریم.

سرمربی پیکان در خصوص عملکرد خوب این تیم و نیاز به جذب یک مهاجم در نیم فصل گفت: خدا را شکر هفته به هفته موقعیت‌سازی‌مان بیشتر شده و این نشان می‌دهد که بچه‌های ما به یک بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و می‌دانند اهداف ما چیست. درست است و با حرف شما موافق هستم. علی‌رغم اینکه تمرینات زیادی را به صورت اختصاصی با بچه‌ها انجام دادیم اما بعضی گلزنان، ذاتا گلزن هستند و می‌توانند از موقعیت‌ها استفاده کنند. باید خیلی بگردیم. می‌دانید که در بحث مهاجم نوک و تمام‌کننده تمام عیار کل دنیا درگیر هستند و در فوتبال ما هم با توجه به اینکه سازندگی‌مان کم است، خیلی سخت است که بتوانی چنین فورواردی را به تیمت اضافه کنی ولی سعی می‌کنیم در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم.

عنایتی در پاسخ به اینکه پیکان مهاجم ایرانی جذب خواهد کرد یا مهاجم خارجی عنوان کرد: فرقی نمی‌کند. ما پلنی را داریم که تقدیم باشگاه کردیم و خود باشگاه روی این موضوع حساسیت دارد. با همدیگر برنامه‌هایمان را جلو بردیم و مطمئنم که باشگاه با ما هماهنگ است و همکاری خواهد کرد و ما هم راهی نداریم جز اینکه اگر داخلی پیدا نکردیم، حتما بتوانیم گزینه خارجی اضافه کنیم. این هماهنگی‌ها شده و تایید آن را هم گرفتیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج