اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۱۶۵۹
۵۱۳
۵۱۳
پ

میداوودی: استقلال باید در زمستان چند بازیکن بخرد

میلاد میداووی معتقد است که جدایی چند ستاره و عدم جذب بازیکنان تاپ در تابستان، باعث شد کسی به نتایج استقلال خوش بین نباشد.

ورزش سه: میلاد میداوودی مهاجم گلزن سابق استقلال که از محبوبیت بالایی هم نزد هواداران برخوردار بود، اکنون به عنوان سرمربی تیم اتحاد کهگیلویه که در لیگ سه کشور حضور دارد و تیمش از امیدهای اصلی صعود به مرحله بعدی است. او طی گفتگویی به صحبت درباره آخرین وضعیت استقلال پرداخت.

میداوودی در خصوص حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در این تیم گفت: من افتخار بازی کردن کنار آقا جواد را در تیم ملی و سایپا داشته‌ام، می‌دانم چقدر برای کارش اهمیت قائل است و زحمت می‌کشد. جدایی ستاره‌هایی چون محمد محبی، مهدی قائدی، سیلوا، غلامی و… از یک طرف و جذب نشدن ستاره‌های مد نظر‌ کادرفنی به دلیل رعایت قانون بودجه باعث شده بود که خیلی کسی به نتایج استفلال خوش بین نباشد. اما باید به نکونام و تیمش خسته نباشید گفت که با همه مشکلات و خستگی‌ها جنگیدند و این نتایج را کسب کردند.

میداوودی: استقلال باید در زمستان چند بازیکن بخرد

وی افزود: انتظارات از تیم نکونام باید منطقی باشد، همه قهرمانی دوست دارند اما رسیدن به آن ابزار می‌خواهد. بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند، همه پرتلاش‌ هستند اما ما در بعضی از پست ها بازیکن نداریم. تیم از ابتدای فصل با سه دفاع بازی کرده، به نظر من انتخاب چینش سه دفاعه به دلیل نبود وینگر تخصصی در تیم بوده که البته آقای نکونام توانسته این سیستم را در تیم جا بیندازد و مثل بقیه تیم‌های قبل نکونام، استقلال امسال هم تیم چغر و مبارزی است.

میداوودی همچنین خطاب به مدیران باشگاه استقلال گفت: نقل و انتقالات تابستان را از دست دادیم اکنون وقت تقویت تیم و خرید بازیکنان بزرگ و ستاره است. بازیکنانی که کار در بیاورند و زمانی که بازی گره می‌خورد گل‌های سه امتیازی بزنند و گره بازی را باز کنند. همه فهمیدند که دیگر قانون سقف بودجه مفهوم خاصی ندارد، فقط برای استقلال بوده است. بنابراین این گوی و این میدان، بازیکن بخرید، ستاره هم بخرید، این هواداران گناه دارند.

وی در انتها افزود: دلم برای تمام هواداران استقلال تنگ شده، در اولین فرصت حتما برای دیدن یکی از بازی‌های تیم محبوبم به استادیوم خواهم آمد. آن‌ها همیشه به من لطف داشته‌اند و من خوشحالم که سرباز کوچکی در این تیم بوده‌ام و اکنون با افتخار یکی از میلیون‌ها هوادار این تیم هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج