اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۱۷۵۴
۱۱۰۲
۱۱۰۲
پ

دومین برد پرسپولیس با تغییر ناگهانی، قسمت بود!

پرسپولیس بازی با شمس آذر را به خاطر یک تغییر تصیمیم در تعویض‌ها برد.اتفاقی که به گونه ای دیگر در دیدار با نساجی هم تکرار شد.

ورزش سه: پرسپولیس بازی با شمس آذر را به خاطر یک تغییر تصیمیم در تعویض‌ها برد.اتفاقی که به گونه ای دیگر در دیدار با نساجی هم تکرار شد.

دومین برد پرسپولیس با تغییر ناگهانی، قسمت بود!

با توجه به نمایش مثبت نبیل باهویی در دیدار مقابل شمس آذر قزوین و پنالتی‌ای که این بازیکن گرفت و البته با توجه به گلزنی او مقابل استقلال خوزستان حضورش در ترکیب اصلی سرخ ها مقابل نساجی طبیعی و قابل پیش بینی بود.

با این حال در زمان گرم کردن برای باهویی اتفاق بدی پیش آمد و او با مصدومیت در زمان گرم کردن از ترکیب اصلی بیرون رفت تا شهاب زاهدی فیکس شود.

شهاب زاهدی که قبل تر در بازی با النصر هم به خاطر مصدومیت زودهنگام خیلی زود و بدون آمادگی قبلی وارد میدان شده بود در ارنج اصلی به میدان رفت و موفق شد تک گل سه امتیازی سرخ ها را به ثمر برساند.

در بازی با شمس آذر هم یحیی گل محمدی قصد بیرون آوردن نبیل باهویی و سعید صادقی را در چهار تعویض همزمان داشت اما به نظر می رسید به خاطر آماده نشدن تابلوهای تعویض این تغییرات چند دقیقه به تاخیر افتاد تا تیم یحیی در همان لحظات با پاس سعید صادقی و خطایی که باهویی گرفت به ضربه پنالتی دست یافت تا برنده باشد.

با این حساب هر دو گل سه امتیازی و حساس پرسپولیس در دو برد اخیر این تیم با دو تغییر تصمیم عجیب و ناگهانی به دست آمد و به نظر می رسد مساله «قسمت» در این دو برد نقش ایفا کرده است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج