اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۱۸۶۸
۹۹۹
۹۹۹
پ

رکورد جدیدی که برای ترابی ثبت شد!

مهدی ترابی پنجمین پاسور برتر تاریخ لیگ برتر شد.

فوتبال 360: بیست و سومین دوره لیگ برتر، فصل خوبی برای مهدی ترابی نبوده است. این بازیکن که مقطعی از فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد، در ۱۳ بازی نخست تیمش روی هیچ گلی تاثیرگذار نبود و نه گلی زد و نه پاس گلی داد که این بدترین آمار در دوران بازیگری ترابی به‌شمار می آید. آخرین پاس گل ترابی در دربی فصل گذشته به عیسی آل کثیر داده شد و این طلسم در نهایت در بازی با نساجی شکسته شد و ترابی با پاس گلی که داد در رده پنجم بیشترین پاس گل در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.

رکورد جدیدی که برای ترابی ثبت شد!

تراب​ی امیدوار به تاریخ‌سازی

پاس گل ترابی برابر نساجی، چهل‌وششمین پاس گل این بازیکن در لیگ برتر بود و با این آمار توانست بالاتر از ایمان مبعلی در جدول بهترین پاسورهای تاریخ لیگ برتر قرار بگیرد. این هافبک ۲۹ ساله این فرصت را دارد که در ادامه دوران بازیگری خود، حتی عنوان بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

ترابی با نفر چهارم جدول رکوردداران پاس گل، ۹ پاس گل فاصله دارد که این عنوان با ۵۵ پاس گل به مهدی رجب‌زاده تعلق دارد. خسرو حیدری با 59 پاس گل سوم است. احسان حاج‌صفی با 64 پاس گل در رده دوم بیشترین پاس گل جای دارد. فاصله نفر اول با رتبه دوم تا حدی زیاد است و محمدرضا خلعتبری با ۷۸ پاس گل بیش از هر بازیکن دیگری پاس گل داده است.

 

ترابی به ۳۰ رسید

پاس گل ترابی مقابل نساجی، سی‌امین پاس گل این بازیکن با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر بود. این بازیکن پس از امید عالیشاه که ۳۱ پاس گل در لیگ برتر داده، دومین پاسور برتر پرسپولیس در لیگ برتر است. ترابی ۱۶ پاس گل هم در سایپا داده است. این بازیکن بیشترین پاس گل خود در لیگ برتر را برابر استقلال داده و ۷ پاس گل برابر این تیم به‌ثبت رسانده است. مهدی عبدی با دریافت ۵ پاس گل، بیشتر از هر بازیکنی هدف پاس گل‌های این بازیکن بوده است. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج