adexo3
۱۳۸۲۴۸۲
۲ نظر
۱۲۵۳
۲ نظر
۱۲۵۳
پ

فریاد پرسپولیس: بازیکن می‌خواهیم!

پرسپولیس پس از بازی با مس رفسنجان که آخرین بازی این تیم در نیم فصل لیگ برتر محسوب می‌شود به تعطیلات زمستان می‌رود اما این تعطیلات فقط برای بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم است، چرا‌که کار برای مدیران این باشگاه تازه شروع می‌شود.

اعتماد: پرسپولیس پس از بازی با مس رفسنجان که آخرین بازی این تیم در نیم فصل لیگ برتر محسوب می‌شود به تعطیلات زمستان می‌رود اما این تعطیلات فقط برای بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم است، چرا‌که کار برای مدیران این باشگاه تازه شروع می‌شود. 

برندگان سه جام در فصل گذشته فوتبال ما در ابتدای فصل دست و دل‌شان برای پول خرج‌ کردن می‌لرزید، چراکه فدراسیون‌نشینان دستور داده بودند تیمی نباید بالاتر از آن مبلغ که‌ آنها امر کرده‌اند هزینه کند وگرنه با کسر امتیاز و جریمه سنگین مالی مواجه خواهد شد. 

همین مساله هم عامل بازدارنده شد تا تیمی که در مسابقات آسیایی نماینده کشورمان بود با کمبود بازیکن درجه یک راهی مسابقات شود. 

قرمزها نه دروازه‌بان دوم داشتند و دارند و نه دفاع چپ مطمئن و نه مهاجمی شش‌دانگ و چارچوب‌شناس. از طرفی مصدومیت‌های ناگهانی هم مشکلات فنی تیم یحیی را بیشتر کرد و سرانجام در مرحله گروهی از گردونه‌ مسابقات آسیایی کنار رفتند. بعد از حذف پرسپولیس در یک تصمیم عجیب و غریب قانون به نفع تیم‌هایی که از سقف بودجه عبور کرده بودند برگشت تا این‌ تصور یا باور به وجود بیاید‌ قانونی وضع شده بود تا سودش به نفع متخلفان باشد! مربیان و کادرفنی تیم معتقدند این وسط سر پرسپولیسی‌ها بیشتر از همه کلاه رفت.

‌اما حالا و در این مقطع جای هیچ عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند. هواداران پرسپولیس مدیران تیم‌شان را تحت فشار گذاشتند تا بازیکن جذب کنند و یحیی هم همین را می‌خواهد! یعنی بازیکن! بازیکنی که به کارش بیاید نه آنکه بار روی دوشش شود. هنوز دروازه‌بان دوم پرسپولیس را نمی‌شناسیم، نعمتی یک دفاع چپ ضعیف بوده و احمدی جوان به تنهایی نمی‌تواند بار این جناح را تاب بیاورد. در قلب خط دفاعی با حضور گولسیانی و کنعانی و با بازگشت پورعلی‌گنجی از بند مصدومیت اوضاع طبیعی است اما در خط هافبک با جدایی سرلک و شاید عمری برای رفتن به خدمت سربازی خلأ احساس می‌شود هرچند نه به اندازه ضعف و کمبود در خط حمله. پرسپولیس با جذب حداقل یک مهاجم می‌تواند از شهاب زاهدی در پست وینگر استفاده کند. فعلا صحبت از جذب لوکادیا است. مهاجم‌ سابق این تیم که با بازگشتش می‌تواند جدایی قریب‌الوقوعش را جبران کند.

خلاصه اینکه پرسپولیسی‌ها برای ادامه حضور در لیگ و بازی‌های حذفی و برای رقابت در راه کسب قهرمانی در این بازی‌ها نیاز دارد کمبودها در پست‌های مختلف را با بازیکنان درست و حسابی پر کنند. اتفاقی که هواداران بی‌شمار این تیم و سرمربی باکلاسش بی‌صبرانه انتظارش را می‌کشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بسوزم ندارن

    • تاج عشقه

      خودشون بسوزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج