۱۳۸۴۸۹۵
۲ نظر
۱۶۰۰
۲ نظر
۱۶۰۰
پ

اولین اقدام پرسپولیس درمورد برگرداندن برانکو

سرمربی کروات اسبق پرسپولیس گزینه اصلی مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان است و به همین دلیل قصد دارند مشکل مالیاتی او را برطرف کنند.

خبرورزشی: سرمربی کروات اسبق پرسپولیس گزینه اصلی مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان است و به همین دلیل قصد دارند مشکل مالیاتی او را برطرف کنند.

اولین اقدام پرسپولیس درمورد برگرداندن برانکو

سرمربی بعدی پرسپولیس احتمالاً خارجی است و کدهایی که مدیران سرخ‌ها داده‌اند نشان می‌دهد گزینه اول‌شان برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

خبرگزاری فارس در این راستا نوشت: از آنجایی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس از مقبولیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است به همین دلیل خیلی‌ها امیدوار هستند او دوباره روی نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد. 

برانکو این روزها همراه با تیم ملی عمان آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌شود اما بعد از پایان این مسابقات او مربی آزاد خواهد بود و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا دوباره این مربی را روی نیمکت خود ببینند. در این بین حضور برانکو در ایران با یک مشکل قانونی روبه‌رو است و آن اینکه مالیات این مربی کروات در زمان حضورش در ایران به صورت کامل پرداخت نشده و به همین دلیل او برای حضور در کشورمان با مشکل مالیاتی روبه‌رو است.

حالا به نظر می‌رسد زمزمه بازگشت برانکو به پرسپولیس مطرح شده و مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا نسبت به پرداخت و تسویه مالیات این مربی اقدام کنند تا در صورت توافق با برانکو او بدون مشکل بتواند به کشورمان برگردد. اینطور که به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس است و به همین دلیل آنها در تلاش هستند تا با پرداخت مطالبات مالیاتی این مربی بتوانند زمینه‌ساز بازگشت دوباره برانکو به پرسپولیس باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قدمش رو چشم

    • سعید سرخ

      فقط پروفسور برانکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج