اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۷۵۱۷
۱۲۴۱
۱۲۴۱
پ

ژاپن در آستانه شکست رکورد استثنایی ایران در جام ملت‌ها

ژاپن توانست تعداد پیروزی های متوالی در دور گروهی جام ملت های آسیا را به عدد ۹ برساند

ورزش سه: جام ملت های آسیا برای ژاپن به عنوان مدعی اصلی کسب قهرمانی، به شکل عجیبی آغاز شد. سامورایی ها به گل نخست دست یافتند ولی ۲ بر یک از ویتنام عقب افتادند اما در ادامه به بازی بازگشتند و توانستند با نتیجه چهار بر دو پیروز شوند.

ژاپن در آستانه شکست رکورد استثنایی ایران در جام ملت‌ها

این نهمین پیروزی متوالی ژاپن در بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا بود. طبق اعلام اوپتا، حالا سامورایی ها در ثبت رکورد بیشترین پیروزی پشت سر هم در دور گروهی این پیکارها، با ایران برابر شده اند.
در جام ملت های ۲۰۱۱ بود که ژاپن در نخستین دیدار خود، با تساوی یک – یک برابر اردن متوقف شد. گل تساوی سامورایی ها نیز در دقیقه ۹۰+۲ توسط مایا یوشیدا به ثمر رسید. پس از آن، سامورایی ها از سد سوریه و عربستان گذشته و به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند.
در جام ملت های 2015، سامورایی ها توانستند تیم های فلسطین، عراق و اردن را شکست دهند و بردهای متوالی خود را به عدد پنج برسانند. در دوره قبلی نیز این تیم هر سه بازی دور گروهی را برابر ترکمنستان، عمان و ازبکستان برنده شدند تا پیروزی های متوالی آنها در دور گروهی به عدد هشت برسد.
ایران در جام ملت های ۲۰۰۷ و پس از پیروزی برابر ازبکستان، در گام دوم مقابل چین با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد ولی در گام سوم از سد مالزی گذشت. پس از آن، ملی پوشان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۱ مقابل عراق، کره شمالی و امارات برنده از زمین خارج شدند.
در دوره بعدی، ایران توانست هر سه بازی گروهی خود را برابر بحرین، قطر و امارات به پیروزی پشت سر گذاشت تا شمار بردهای متوالی در مرحله گروهی به عدد هفت برسد. در جام ملت های 2019 بود که شاگردان کی روش دو بازی ابتدایی برابر یمن و ویتنام پیروز شدند اما بازی مقابل عراق با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
بدین ترتیب شمار بردهای متوالی ایران در دور گروهی روی عدد ۹ متوقف شد و ژاپن نیز که تا پیش از این در هشت مسابقه متوالی دور گروهی برنده شده بود، امروز و با غلبه بر ویتنام، این رکورد را به عدد ۹ رساند تا با ایران برابر شوند هر چند که به نظر می رسد سامورایی ها کار سختی در بازی بعد نداشته و بتوانند این رکورد را به تنهایی از آن خود کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج