۱۳۸۸۲۴۸
۲ نظر
۹۳۸۷
۲ نظر
۹۳۸۷
پ

تونل زمان

رضاییان: از این جوک‌ها برای پرسپولیس زیاد می‌سازند!

رامین رضاییان اگرچه در حال حاضر بازیکن سپاهان است اما در فوتبال ایران به عنوان یک ستاره پرسپولیسی شناخته می‌شود.

خبرورزشی: رامین رضاییان اگرچه در حال حاضر بازیکن سپاهان است اما در فوتبال ایران به عنوان یک ستاره پرسپولیسی شناخته می‌شود. 

رامین رضاییان پس از مطرح‌شدن در فوتبال ایران و حضور در تیم ملی، به پرسپولیس پیوست و روزهای خیلی خوبی را در این تیم سپری کرد. البته شکل جدایی او از جمع سرخ‌پوشان در اواخر بهار سال گذشته عجیب بود اما با این وجود، طی دورانی که برای پرسپولیس بازی می‌کرد محبوبیت زیادی روی سکوها داشت.

رضاییان در دی سال ۹۵ پس از آسیب‌دیدگی ناگهان متهم به این شد که در پرسپولیس کم‌کاری می‌کند و مصدومیتش در واقع تمارض است اما او طی مصاحبه‌ای که ۲۶ دی ماه سال ۹۵ در خبرورزشی منتشر شد، این مسئله را قاطعانه رد کرد. رامین به خبرورزشی گفت: من هرگز برای پرسپولیس کم‌کاری نکردم و شما می‌توانید در مورد آسیب‌دیدگی‌ام از پزشک تیم یا خود آقای برانکو سوال کنید. اشتباه من این بود که زودتر تمریناتم را شروع کردم و به همین خاطر مصدومیتم تشدید شد ولی اتهام تمارض به رامین رضاییان در واقع یک جوک بی‌مزه است که برای من وپرسپولیس ساخته‌اند و کسی هم از آن خنده‌اش نمی‌گیرد. متاسفانه از این‌جور لطیفه‌ها برای تیم ما زیاد می‌سازند اما مطمئن باشید پرسپولیس با این جوک‌ها به هم نمی‌ریزد.

رضاییان در ادامه با تاکید بر این‌که می‌خواست بازی پرسپولیس مقابل سایپا را در ورزشگاه آزادی تماشا کند اما چنین اجازه‌ای به او داده نشد، تصریح کرد: خیلی دلم می‌خواست در ورزشگاه آزادی و کنار هواداران این بازی را ببینم ولی کادر پزشکی این اجازه را به من ندادند و تاکید کردند با توجه به سرمای هوای ورزشگاه باید حتما در منزل بمانم و کمرم را گرم نگه دارم تا با استراحت کافی از شر این گرفتگی عضلانی خلاص شوم.

رضاییان: از این جوک‌ها برای پرسپولیس زیاد می‌سازند!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      حالا مصاحب ۱۰ سال پیش رامین را گذاشتید که فقط بگید رامین ستاره پرسپولیس اما پیشنهاد میکنم ازخودش سوال کنید ستاره سپاهان هستی یا لنگ

    • نوید

      رامین را الکی بزرگ نکنید فقط برانکو او را می شنا خت که بازی بهش نداد و از پرسپولیس بیرو نش کرد فعلا در. خد مت پول است خصوصا. کشور های. عربی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج