۱۳۸۹۰۵۰
۴ نظر
۲۰۹۵
۴ نظر
۲۰۹۵
پ

باز هم ستاره خارجی و باز هم یک شوک ناگهانی

در پی مصدومیت شدید آرتور کوین یامگا از ناحیه چشم، پزشک باشگاه استقلال خبر داده که تاکنون دو عمل جراحی روی چشم او انجام شده است.

خبرورزشی: در پی مصدومیت شدید آرتور کوین یامگا از ناحیه چشم، پزشک باشگاه استقلال خبر داده که تاکنون دو عمل جراحی روی چشم او انجام شده است.

باز هم ستاره خارجی و باز هم یک شوک ناگهانی

اتفاق تلخی که در تمرین استقلال برای ستاره فرانسوی افتاد، موجبات نگرانی تمام اعضای خانواده استقلال و هواداران فوتبال را فراهم کرده است. یامگا در تمرین روز دوشنبه استقلال در اثر برخورد استوک امید حامدی‌فر مصدوم و سپس به بیمارستان اعزام شد. او در اثر شوک ضربه، بیهوش شده بود. این جز ذات این بازی پرطرفدار است که خطر مصدومیت همیشه هست اما باز هم هر انسانی از وقوع چنین اتفاقاتی ناراحت می‌شود.

همه امیدواریم یامگا هرچه زودتر سلامت خود را بازیافته و به میادین برگردد و البته که در این زمان باشگاه استقلال و همه فوتبال دوستان باید وظیفه خود را در قبال او انجام دهند. امیدواریم اتفاقات تلخ گذشته در مورد این ستاره فرانسوی تکرار نشود اما وقتی خبر آمد که امید حامدی‌فر به واسطه همین برخورد شرایط روحی خوبی ندارد و برخی این را تعبیر به خروج نام او ازلیست استقلال کردند، ناخودآگاه یک خاطره تلخ قدیمی دوباره برای همه زنده شد.

خیلی دور نیست زمانی که در همین باشگاه استقلال برخوردی میان آرمین سهرابیان و لئاندرو پادوانی اتفاق افتاد. مدافع برزیلی سلامتی خود را از دست داد و هنوز هم ویلچر نشین است، بدتر آنکه باشگاه استقلال به تعهدات خود در قبال او عمل نکرد و هنوز همه ما شرمسار این اتفاق هستیم...

سهرابیان بعد از آن ماجرا از استقلال رفت و دست بر قضا حالا دوباره بازیکن این تیم است. اتفاقی که ۵ اسفند ۱۳۹۶ در اهواز افتاد، در بازی استقلال برابر فولاد و یک برخورد درجریان بازی و باقی ماجرا.

تنها تفاوت اتفاق فعلی با آن ماجرا این است که این اتفاق در تمرین استقلال رخ داده و حالا یامگا در تهران در بیمارستان بستری است. یک مدافع خارجی و دوباره بازیکنی که بعد از این اتفاق زمزمه رفتنش از باشگاه بلند شده است.

امیدواریم یامگا خیلی زود سلامتش را پیدا کند. چشم مهمترین عضو بدن است و اینجا دیگر حرف از حرفه یک بازیکن معنی ندارد، مهم سلامتی او و ادامه زندگیش است. امیدواریم همه چیز ختم بخیر شود تا این همه تشابه بین دو اتفاق در زمستان به فاصله ۶ سال، به یک سرانجام مشابه ختم نشود...

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نکونام بدشگونه نحسه خودش میگه

    • پرسپولیس ❤️❤️

      انشالله هرچه زودترخوب شی من به عنوان یک پرسپولیسی برات ارزوی سلامتی وپیروزی میکنم

    • پرویز

      بعنوان یک طرفدار قدیمی پرسپولیس باید گفت حادثه تاسف باری است انشالله این بازیکن محجوب بهبود یافته و به مستطیل سبز برگردد

    • ناشناس

      آقای یامگا خیلی خیلی مواظب باش که باشگاه استقلال تورو در نیمه راه فراموشت نکنه و زیر قول و قرارش بزنه چون قبل از تو همین بلا سر یه بازیکن برزیلی بنام پادوانی اومد و استقلال نه تنها هزینه های اونو پرداخت نکرد بلکه زیر تمام قول و قرارش زد پس بهتره با آقای پادوانی تماس بگیری و خودت از همه چیز باخبر بشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج