۱۳۸۹۹۹۸
۱ نظر
۱۸۰۱
۱ نظر
۱۸۰۱
پ

پرسپولیس از برانکو به مهدوی‌کیا و هاشمیان می‌رسد؟

باشگاه پرسپولیس از ابتدای تعطیلات نیم‌فصل درگیر حواشی مختلفی بوده و وضعیت این تیم با گذشت نزدیک به سه هفته تغییر خاصی نکرده است.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس از ابتدای تعطیلات نیم‌فصل درگیر حواشی مختلفی بوده و وضعیت این تیم با گذشت نزدیک به سه هفته تغییر خاصی نکرده است. در‌واقع در این مدت سرخپوشان غیر از اینکه سرمربی خود یحیی گل‌محمدی را نتوانستند حفظ کنند، میلاد سرلک، محمد عمری و سید‌جلال حسینی را هم از دست دادند و فقط توانسته‌اند با عبدالکریم حسن به توافق برسند. در چنین شرایطی طبیعی است هواداران در فضای مجازی حسابی مدیران باشگاه پرسپولیس را تحت فشار گذاشته و خواهان انتخاب هر‌چه سریع‌تر سرمربی تیم و بازیکنان جدید باشند.

 عقب‌نشینی در مورد مربی ایتالیایی

باشگاه پرسپولیس بعد از جواب رد شنیدن از مربیانی چون برانکو، کونسیسائو، پتکوویچ و... قصد داشت با جیووانی دی بیاسی به توافق نهایی برسد که هجمه وارده از سوی هواداران در واکنش به این اتفاق باعث شد مدیریت باشگاه از موضع خود در این مورد عقب‌نشینی کند.

 ادعای یک ایجنت؛ مربیان خوب الان به ایران نمی‌آیند

باشگاه پرسپولیس برای اینکه شانس بیشتری برای انتخاب سرمربی خوب خارجی برای تیمش داشته باشد این روزها با ایجنت‌های زیادی همکاری می‌کند تا گزینه‌های مدنظر آنها را نیز بررسی کند. یکی از این ایجنت‌ها در مورد این مساله گفت: «باشگاه پرسپولیس زمان خوبی را برای انتخاب سرمربی خارجی انتخاب نکرده و در تابستان خیلی بهتر می‌شود گزینه مناسبی را برای حضور در پرسپولیس مطرح کرد. در شرایط فعلی وقتی از ایجنت‌های فعال اروپایی درخواست معرفی سرمربی را داریم آنها بلافاصله پاسخ منفی می‌دهند. از این جهت که اعتقاد دارند مربیان کارنامه‌دار ترجیح می‌دهند اگر قرار باشد در خاورمیانه مربیگری کنند راهی کشورهای عربی شوند، از این جهت که آنجا هم امکانات خیلی خوبی وجود دارد و هم شرایط مالی مناسب است. مساله دیگر وضعیت خاص خاورمیانه است که در چنین شرایطی مربیان کارنامه‌دار ترجیح می‌دهند به این منطقه نیایند. البته هستند مربیانی مثل زنگا، دی بیاسی و... که حاضر باشند با دستمزد نه‌چندان زیاد هم به پرسپولیس آمده و برای خود اعتبار کسب کنند، اما کارایی چندانی برای این تیم ندارند. در این شرایط شاید بهتر باشد پرسپولیس به سراغ مربیان ایرانی برود؛ چراکه آنها حداقل از اوضاع تیم شناخت بهتری دارند.

پرسپولیس از برانکو به مهدوی‌کیا و هاشمیان می‌رسد؟

 پرسپولیس به مربی ایرانی می‌رسد؟

درویش و مشاورانش و مقام‌های بالاتر نیز شاید به این نتیجه برسند که در اوضاع فعلی استخدام مربی ایرانی بهتر از خارجی باشد. مربی ایرانی که حاضر باشد در کنار مربیان خارجی فعلی این تیم کار کند. در همین راستا صحبت در مورد مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان نیز شده است؛ هر چند در مورد مهدوی‌کیا گفته می‌شود او تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و ترجیح می‌دهد در آلمان به زندگی‌‌اش ادامه دهد. اما شرایط هاشمیان فرق می‌کند و او علاقه‌مند است سرمربی تیم بزرگی چون پرسپولیس باشد.

 اوسمار همچنان شانس دارد

مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی به اوسمار برزیلی اعتماد کرد و از او خواست که وظیفه آماده‌سازی تیم را برعهده بگیرد تا تکلیف سرمربیگری تیم مشخص شود. در این میان تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم از این تصمیم درویش در صحبت با او حمایت کردند. اوسمار تا الان خیلی سعی کرده که با تمرینات خوب و به‌روز تیمش را برای نیم‌فصل دوم آماده کند و ارتباط خوبی هم با شاگردانش دارد. در چنین شرایطی او همچنان این شانس را دارد که حداقل نیم‌فصل دوم را با سرمربیگری پرسپولیس شروع کند.

 شرط سیدجلال برای بازگشت

بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، سید‌جلال حسینی هم در تمرینات این تیم حاضر نشد. البته این اقدام او هیچ ارتباطی به جدایی یحیی نداشت و او خیلی هم مصمم است که در کادرفنی سرخپوشان بماند. اما به‌شرطی که شرایط نشستن روی نیمکت این تیم را پیدا کند. سیدجلال به‌دلیل نداشتن مدرک لازم هنوز اجازه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را از سوی سازمان لیگ پیدا نکرده اما به‌عنوان دیگری غیر از سرمربی و مربی می‌تواند به نیمکت این تیم راه یابد. از این رو کاپیتان سابق سرخپوشان از درویش خواسته که قرارداد جدیدی با وی امضا کرده و شرایطی را فراهم کنند که او در سمت دیگری روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. در‌واقع سید غیر‌مستقیم این توانایی را در خودش دیده که در کنار اوسمار تصمیم گیرندگان اصلی کادرفنی باشند و به این شکل نیز دیگر نیاز به استخدام سرمربی جدید هم نباشد. این پیشنهاد در باشگاه تحت بررسی است و یکی دو نفر از اعضای هیات‌مدیره نیز از این اتفاق حمایت می‌کنند.

 علیپور خودش باید دنبال رضایتنامه برود

استوری‌های اخیر علی علیپور و تمایلش برای بازگشت به پرسپولیس باعث شد هواداران این تیم حسابی درویش را تحت فشار بگذارند که چرا این مهاجم را جانشین یکی از مهاجمان تیمش نمی‌کند. در همین راستا مسئولان پرسپولیس در تماس با علیپور از او خواسته‌اند که اگر بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد، می‌تواند به این تیم برگردد. در این میان باشگاه ژیل ویسنته نیز از علیپور خواسته قراردادش را تمدید کند اما او زیر بار نرفته است. از این رو این باشگاه پرتغالی بدش نمی‌آید باقی مانده طلب علیپور را نداده و رضایتنامه‌اش را برای پرسپولیس صادر کند. اتفاقی که برای علیرضا بیرانوند رخ داد و او توانست با بخشیدن مطالباتش به باشگاه آنتورپ خودش را به‌نوعی آزاد کند. اما علیپور زمانی این کار را می‌کند که اطمینان داشته باشد باشگاه پرسپولیس دستمزد خوبی را برای این فصل یا حداقل فصل بعد به او پرداخت کند. اطمینانی که حداقل تا الان از سوی مدیریت باشگاه به علیپور داده نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگه حسین عبدی سیدجلال وکریم باقری هم بیان محشره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج