۱۲۶۹۵۷۷
۲۱۲۷
۲۱۲۷
پ

ستاره پرسپولیس تا نیم‌فصل نمی رسد!

شنیده ها حکایت از آن دارد که یورگن لوکادیا تا پایان نیم فصل اول نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند.

خبرورزشی: دیاباته امیدوار بود بازی با پیراهن پرسپولیس، سرنوشت او در دربی تهران را تغییر دهد. به خصوص که پیش از تعطیلات لیگ، دیاباته توانست اولین گلش با پیراهن پرسپولیس را هم بزند. با وجود تعطیلی مسابقات در این مدت، دیاباته باز هم مصدوم شد و طلسم او در دربی، ادامه پیدا کرد. دیاباته دربی را از دست داده و پرسپولیسی‌ها طبق گفته یحیی گل‌محمدی، مجبورند به مهدی عبدی و حامد پاکدل امید ببندند. دو بازیکنی که در این مدت با حضور لوکادیا و دیاباته، کاملا از ترکیب اصلی دور شده بودند.

طبق شنیده ها اما شیخ دیاباته تا پایان هفته پانزدهم نیز نمی تواند تیمش را همراهی کند. البته مصدومیت با اسم شیخ دیاباته تا حدودی عجین شده است. او اوایل حضور در پرسپولیس نیز در تمرینات آسیب دید و هفته ها بازی های تیمش را از دست داد.

پیش تر در استقلال نیز شیخ دیاباته فصل اولی که در ایران بازی می‌کرد، نمایش‌های درخشانی داشت و آخر فصل عنوان آقای گلی را هم به دست آورد. بازی‌های خوب او با پیراهن استقلال، از هفته نهم و بازی با تراکتور آغاز شدند. دیاباته در بازی‌های قبلی استقلال، نتوانسته بود گل بزند و بازی‌های هفته چهارم تا ششم را هم بخاطر مصدومیت از دست داد. شروع مصدومیت‌های او، از دربی تهران بودند. بازی که استقلال با یک گل شکست خورد. دیاباته تا هفته هجدهم، ۸ گل برای استقلال زد و دوباره پیش از دربی، مصدوم شد و نتوانست در این مسابقه به میدان برود. دربی برگشت لیگ نوزدهم، با مساوی ۲-۲ به پایان رسید و ارسلان مطهری در غیاب دیاباته توانست هر دو گل تیمش را بزند. تنها حضور ثابت شیخ در دربی، در بازی جام حذفی همان فصل رقم خورد. بازی که ۴ گل بین دو تیم رد و بدل شد و دیاباته، هیچ نقشی در آن‌ها نداشت.

لیگ بیستم برای دیاباته، با مصدومیت‌های پی در پی گذشت. او فقط در لیگ قهرمانان آسیا، توانست برای استقلال بدرخشد و در لیگ و جام حذفی، بیشتر بازی‌ها را بخاطر مصدومیت از دست داد. دربی رفت، دیاباته تازه از مصدومیت برگشته بود و شرایط بازی نود دقیقه‌ای نداشت. محمود فکری سرمربی وقت استقلال، دیاباته را نیمه دوم به زمین فرستاد و او هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. دربی برگشت هم دیاباته فقط ۳۰ دقیقه به زمین رفت و باز هم نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشت. فرهاد مجیدی در دربی جام حذفی، دیاباته را ۱۲۰ دقیقه روی نیمکت نشاند.

در پرسپولیس اما اوضاع برای شیخ دیاباته بدتر نیز شده و او در نیم فصل اول (تا این لحظه) فقط توانسته است یک گل به ثمر برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج