adexo3
۱۳۹۰۱۴۴
۴۹۹
۴۹۹
پ

اگر قلعه‌نویی مربی هنگ‌کنگ بود هیچ انتظاری نداشتیم

بعد از نمایش انتقاد آمیز مقابل هنگ کنگ حالا همه ایران در انتظار یک بازی به مراتب بهتر از تیم ملی در مصاف با امارات هستند.

خبرورزشی: بعد از نمایش انتقادآمیز مقابل هنگ کنگ حالا همه ایران در انتظار یک بازی به مراتب بهتر از تیم ملی در مصاف با امارات هستند.

اگر قلعه‌نویی مربی هنگ‌کنگ بود هیچ انتظاری نداشتیم

رسیدیم به بازی با امارات؛ قلعه‌نویی که گفته چون مقابل هنگ‌کنگ زیاد پاس دادیم، پس خیلی خوب بودیم! با این تفکر او، باید از بازی با امارات هم ترسید هرچند صعود ایران مسجل شده و حتی با یک مساوی هم صدرنشین می‌شویم. تازه امارات ۲ بازیکن اصلی خود را هم ندارد و...

اینکه مردم انتظار دارند تیم ملی بهتر بازی کند انتظار زیاد و بی‌جایی نیست اما نمی‌دانیم چرا امیر در کنفرانس‌های خود از ادبیات عجیبی استفاده می‌کند و انگار هیچ کارشناسی را قبول ندارد. اینکه تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ بد بازی کرد را همه ایران دیدند و حالا با دادن ۴ تا آمار و اینکه بگوییم چون موقعیت گل داشتیم، پس خوب بازی کردیم، نمی‌توان به مردم گفت شما ندیدید و فقط ما دیدیم. چون فوتبال مقوله‌ای است که همه کم و بیش از آن سر درمی‌آورند و اینکه تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ زیبا و مقتدرانه بازی نکرد هم اظهرمن‌الشمس بود.

برای بازی با امارات انتظار می‌رود تیم ملی به مراتب بهتر بازی کند. اینکه سطح توقعات از کادرفنی بالاست، به این دلیل است که تیم ما مهره خوب و تأثیرگذار زیاد دارد. قلعه‌نویی اگر مربی هنگ‌کنگ بود، کسی از او انتظار نداشت تیمش ایران را ببرد و یا خوب و چشم‌نواز بازی کند اما  او مربی ایران است. تیمی که فابیو کاپلو در مورد مهدی طارمی‌اش می‌گوید یکی از بهترین مهاجمان شاغل در فوتبال اروپاست. همین طارمی اما در بازی با هنگ‌کنگ محو شده بود که به هر حال این چیزها به سرمربی مربوط می‌شود. کاپلو قطعاً از مهدی طارمیِ پورتو تعریف کرد، نه آن طارمی که مقابل هنگ‌کنگ دیدیم. امیدواریم تیم ما فردا برخلاف بازی با هنگ‌کنگ هم زیبا بازی کند و هم نمایشش طوری باشد که به همه مدعیان بگوید جام می‌خواهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج