۱۳۹۰۳۴۱
۱ نظر
۱۶۸۰
۱ نظر
۱۶۸۰
پ

تنها آرزوی علیرضا منصوریان در خصوص برانکو

سرمربی سابق استقلال گفت: تنها آرزوی من این است که رکورد سوم شدن با برانکو برای تیم ملی شکسته شود.

فرهیختگان: علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم استقلال درباره اینکه اگر به جای سرمربی کره جنوبی بود بیشتر تمایل داشت در مسیری حرکت کند تا در مرحله حذفی به ایران یا ژاپن برخورد کند یا عربستان و استرالیا اظهار داشت: «امسال جام ملت‌های آسیا مثل شطرنج شده است. دیگر مربیان مثل قدیم نیستند که این تفکر را داشته باشند که باید همه تیم‌ها را ببریم و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم یا این تفکر را داشته باشند که تیم قهرمان باید همه تیم‌ها را شکست بدهد، بلکه جدول سایر گروه‌ها را می‌بینند تا شرایط راحت‌تری را برای رسیدن به فینال موفقیت را انتخاب کنند. بنابراین مربیان برای تصمیماتی که می‌خواهند بگیرند باید شطرنج فوتبالی‌شان هم خوب باشد.»

وی ادامه داد: «تیم‌های مدعی ترجیح می‌دهند در مرحله اول حذفی به تیم‌های سوم گروه‌های دیگر برخورد کنند.‌ در مرحله بعدی نیز طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که احیانا با پنج قدرت برتر آسیا مواجه نشوند، برای همین برای من سخت است که باور کنم تیمی مانند کره جنوبی مقابل اردن دو بر دو به تساوی می‌رسد. آنها اگر در جام ملت‌های قبلی یک سون داشتند الان ۱۱ سون دارند. برای همین احساس می‌کنم مربیان شطرنج بازی می‌کنند که به چه تیمی در مرحله حذفی برخورد بکنند و با چه تیمی مواجه نشوند و تیم‌ها به این شکل مسیر خود را انتخاب می‌کنند. در هر صورت امیدوارم جدول طوری در مرحله حذفی چیده شود که ما شانس صعودمان بیشتر شود.»

منصوریان در مورد حریفان ایران در مراحل حذفی رقابت‌ها اظهار داشت: «اگر به ازبکستان بخوریم حریف سختی برای ما خواهند بود و کارمان را دشوار می‌کنند. در مرحله بعدی باید تصمیم بگیریم که از بین ژاپن و کره فقط به یکی از آنها تا فینال بخوریم که احتمالا همین اتفاق هم خواهد افتاد. در واقع باید خودمان را طوری آماده کنیم که فولاد تیم ملی به قدری قوی باشد که در ادامه رقابت‌ها به همین راحتی‌ها ذوب نشود.»

بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: «به نظرم با این اتفاقات تیم ملی در ادامه، مسیر سختی پیدا می‌کند اما تنها آرزوی من این است که رکورد سوم شدن با برانکو برای تیم ملی شکسته شود و بعد از سال‌ها برای اولین بار دوباره به فینال برسیم و تیم ملی فینال این رقابت‌ها را ببیند، ضمن اینکه سابقه نشان داده به هر فینالی رفتیم قهرمان رقابت‌ها شدیم. برای دوست خوبم امیر قلعه‌نویی و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و بهترین چیزی که از او می‌خواهم این است که آرامش داشته باشد که این آرامش می‌تواند مسیر موفقیت را برای او و تیم ملی فراهم کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوروزی(کرج)

      دمت‌گرم‌داش‌علی‌منصورراه‌ش‌هم
      همین.است‌‌در کمال آرامش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج