adexo3
۱۳۹۰۴۴۳
۱۶۲۷
۱۶۲۷
پ

آب پاکی جانشین مورینیو روی دست مشتریان سردار

سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه چند باشگاه از جمله سویا قرار داشته است.

ورزش سه: در تابستان گذشته بود که طی یک انتقال جالب سردار آزمون از بایرلورکوزن جدا شد و به رم پیوست تا در این تیم شاگرد ژوزه مورینیو شود. ستاره ایرانی در آلمان فصل دشواری را پشت سر گذاشته بود و با امید درخشش پا به پایتخت ایتالیا گذاشت.

در ابتدا انتقال سردار آزمون به رم با انتقادات فراوانی به خصوص از سوی هواداران این تیم مواجه شد اما ستاره ایرانی بدون توجه به شایعات به کار خود ادامه داد و رفته رفته توانست به یک مهره مهم در ترکیب به تیم ژوزه مورینیو تبدیل شود. سردار اخیراً اولین گزینه سرمربی پرتغالی برای تعویض در فاز هجومی بود و هرگاه هم که به زمین می‌آمد عملکرد تاثیرگذاری را به نمایش می‌گذاشت.

از شروع نقل و انتقالات زمستانی بود که شایعات زیادی در رابطه با سردار آزمون مطرح شد که مهم‌ترین آنها به علاقه باشگاه سویا به این بازیکن اختصاص داشت. با این حال خود مهاجم ایرانی از همان ابتدا اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای جدایی ندارد و قصد دارد به کارش در رم ادامه دهد.

بعد از جدایی ژوزه مورینیو و روی کار آمدن دنیل ده‌رسی شایعه شد که شاید نظر سردار آزمون نیز تغییر کند و او به جدایی از رم تمایل نشان دهد اما فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی همه این شایعات را رد کرده است. رومانو نوشت: "آ اس رم چندین پیشنهاد را برای سردار آزمون رد کرد، یکی دیگر از سویا در روزهای اخیر. هیچ قصدی برای فسخ قرارداد قرضی از بایر لورکوزن وجود ندارد زیرا ده‌روسی آزمون را به عنوان بخشی از تیم می‌خواهد. در صورت پیشنهاد خوب یا معاوضه، بلوتی می‌تواند جدا شود"

آب پاکی جانشین مورینیو روی دست مشتریان سردار

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج