اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۰۶۹۵
۱۶ نظر
۷۹۵۵
۱۶ نظر
۷۹۵۵
پ

آقای احمدی! ما خیلی نگران سلامتی شما هستیم

شب گذشته تیم ملی در یک بازی تشریفاتی مقابل امارات قرار گرفت، تیم ملی موفق شد امارات را شکست دهد و با ۹ امتیاز به مرحله بعد صعود کند

برترین‌ها: شب گذشته تیم ملی در یک بازی تشریفاتی مقابل امارات قرار گرفت، تیم ملی موفق شد امارات را شکست دهد و با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود کند، اینجا اما مساله کیفیت گزارش محمدرضا احمدی است. به هر حال پس از حذف عادل و مهاجرت مزدک و به یغما رفتن جواد خیابانی، احمدی به نوعی با کیفیت‌ترین گزارشگر صداوسیما است. او صدای خوبی دارد و لحن درستی هم، بلد است از واژه‌ها چگونه استفاده کند، اصلا تصمیم سازمان صداوسیما برای اعزام او به قطر منطقی‌ترین تصمیم ممکن است، در میان گزینه‌های موجود بهترین است، نه مثل خیلی‌هایشان کم‌تجربه است و نه مثل پیمان یوسفی بی‌ربط و سرد گزارش می‌کند، اما انگار احمدی این روزها شناخت درستی از جهان اطرافش ندارد، مثلا نمی‌داند، اهمیت بازی ایران و امارات برای مردم معمولی چقدر است. آیا مثلا هزینه کردن حنجره‌اش تا این میزان برای یک بازی کم‌اهمیت منطقی است؟ او نمی‌داند تیم ملی مراحل بالاتر و در دیدارهای حساس‌تر هم در پیش دارد، آنجا چگونه می‌خواهد هیجانش را نشان دهد، وقتی برای یک بازی تشریفاتی مقابل امارات انقدر داد و بیداد می‌کند و زور می‌زند هیجان کند، آخر چرا برادر؟ اصلا محبوبیت تیم ملی، اصل یک گزارش هیجانی و هر چه که هست را با این لحن تصنعی زیر سوال می‌بری! در ادامه برخی لحظاتی که احمدی دچار هیجان‌زدگی شد را مرور کرده‌ایم:

آقای احمدی! ما خیلی نگران سلامتی شما هستیم

دقیقه صفر: احمدی گزارشش را با این جمله شروع کرد: «مردم شریف و عزیز ایران سلام» این جمله خیلی‌ها را یاد عادل فردوسی‌پور انداخت، او قبل‌تر در فینالی که پرسپولیس مقابل اولسان قرار گرفته بود از این جمله استفاده کرده بود، پس از مدت‌ها محرومیت از مواجهه با مردم، آن موقعیت، آن جمله را می‌طلبید اما این شما آقای احمدی هر روز و هر شب مردم را در دسترس داری، این کارها چیست برادر؟

دقیقه 26: ایران گل اول را توسط طارمی ‌میزند، ناگهان احمدی پس از چند بار فریاد زدن نام طارمی، چنین جمله‌ای می‌گوید: « ایرانی اسمع، ایرانی اسمع، ایرانی اسمع» انگار که آنتن صداوسیما در اختیار یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گرفته؟ اما نه! احمدی به هواداران اماراتی اشاره می‌کند، او می‌گوید آن‌ها تا صبح کُری خوانده‌اند و گفتنه‌اند: ایرانی اسمع. حالا ما میگیم اماراتی اسمع! خب برادر این پیروزی به اندازه کافی شیرین است، مگر تیم المپیکمان بعد 50 سال صعود کرده که این گونه کُری سطحی اماراتی‌ها را جواب می‌دهی؟ اصلا تیم ملی امارات در کدام برهه هم‌سطح تیم ملی ایران بوده؟

آقای احمدی! ما خیلی نگران سلامتی شما هستیم

دقیقه 63: کنعانی پنالتی می‌دهد، بیرانوند پنالتی را می‌گیرد، بیرو قبلا پنالتی رونالدو را هم گرفته است، اما احمدی خیلی غافلگیر شده است، انگار برای بار اول با کیفیت دروزاه‌بانی بیرانوند مواجه شده، «ما گل‌بخور نیستیم مقابل امارات» انگار مثلا دیشب با آرژانتین بازی داشته‌ایم.

دقیقه 64: یک دقیقه بعدتر «توپ‌گیری عالی، سردار آزمون...» از اینجا به بعد احمدی فریاد میزند:« طارمی طارمی طارمی، گگگگگگگگگل، ایران دو، امارات صفر» احمدی می‌گوید: «گفتم میشه به این تیم گل زد، گفتم میشه نسخه‌شون رو پیچید، خیلی واسه ما کُری خوندن از دیشب...»

در انتها این که آقای احمدی هیجانتان را برای بازی‌های حساس‌تر نگه دارید. سپاس

برای اینکه از کیفیت گزارش محمدرضا احمدی باخبر باشید، می‌توانید لینک زیر را مشاهده کنید:

خلاصه بازی ایران - امارات

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اتفاقا این نشون میده کری اونا خیلی تاثیر گذار بوده حسابی سوزوندتش 😂 بعدم رفته اونور خلیج فارس فکر میکنه باید شبیه گزارشگرای عرب گزارش کنه. جوگیری تو ایرانیا موروثیه کاریشم نمیشه کرد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حالا تو چرا ناراحتی دقیقا؟؟😳

      • ناشناس

        فک کنم شماها ادامه همونهایی هستید که جام جهانی تیم‌های مقابل تیم ملی تون بود

    • ناشناس

      هیجانش دست خودش نیست عجب بابا درد ما شده هیجان گزارشگر بازی فوتبال

    • ناشناس

      بیکاری داداش

    • پیمان

      آخه ما در برابرِ ژاپن و کره و ... (تیم‌های سطحِ اول آسیا) نمیتونیم موقعیتی ایجاد کنیم که این بندهء خدا هیجانی بشه

    • اعظم

      سالم و سلامت بمونید

    • عادل با عشق نباشه همین دیگه

    • میتی از مشد

      نمیدونم چرا ولی خیلی از این موجود متنفرم

    • سعید

      ورژن جدید خیابانی .یا به روز رسانی شده خیابانی که صد البته خیلی های این هیجان و حس تظاهر و فریب افکار عمومی هستش به ادا بازی شبیه

    • ناشناس

      جوری داد میزد انگار تو فینال هستیم اونم جلو تیم قدرتمند.خجالت داره به خدا

    • ناشناس

      اگر اینقدر که وقت گذاشتید گزارش کامل یک بازی به گفته خودتان بی اهمیت را دقیقه به دقیقه آنالیز کنید برای چیزهای دیگه وقت می گذاشتید الان کلی جلو بودید.

    • ناشناس

      اتفاقا آقای احمدی عالی بود
      چقدر میسوزند از برد ایران

    • ناشناس

      اقای احمدی خودت را جر نده چخبره اینکار اسیا را فتح کردند

    • ناشناس

      بنظرم نگارنده این متن خیلی حساسیت بخرج داده و مته به خشخاش گذاشته.

    • ناشناس

      والا مام تعجب کردیم از این همه هیجانش.. بیچاره کلی داد میزد میگف گللللل و بعدا میگفتن افسایده و فلان😂😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج