اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۰۷۱۱
۲۵ نظر
۴۳۰۴
۲۵ نظر
۴۳۰۴
پ

کنعانی و شجاع ما را یاد کارتون «لولک و بولک» می‌اندازند

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه عملکرد ضعیف ۲ مدافع پرسپولیسی تیم ملی شرایط برای خط دفاع مهم‌ترین تیم فوتبال کشورمان را به شکلی تبدیل کرده که ما فکر می‌کنیم داریم کارتون لولک و بولک را می‌بینیم!

خبرورزشی: محمد نوری، بازیکن اسبق تیم استقلال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل امارات اظهار داشت: پیش از هر چیز باید صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان را به علاقمندان به این ورزش به ویژه هواداران استقلالی تیم ملی تبریک بگویم. خوشحالم که تیم ملی فوتبالمان با سرمربیگری یک استقلالی با اقتدار به دور دوم صعود کرد و جای هیچ اما وگری باقی نگذاشت.

وی افزود: هر چقدر ما در این مسابقه از عملکرد کلی تیم به ویژه در خط میانی و حمله رضایت داشتیم عملکرد دو مدافع پرسپولیسی تیم ملی واقعاً روی اعصاب همه علاقمندان به فوتبال و تیم ملی بود.

نوری با اشاره به خطای پنالتی که کنعانی زادگان روی مهاجم تیم ملی امارات انجام داد توضیح داد: نمی‌دانم چه اجباری است که ما از این بازیکن با این همه سوتی در جمع نفرات تیم ملی استفاده کنیم. او در جام ملت‌های قبل آن بلا را در مرحله ماقبل فینال بر سر تیم ملی آورد و داستان‌های زیادی را برای خودش و تیم ملی به وجود آورده اما حالا باز هم او را در ترکیب تیم ملی با همان اشتباهات فاحش می‌بینیم.

نوری ادامه داد: کنعانی‌زادگان در بازی قبل هم یک خطای پنالتی انجام داد که داور متوجه آن نشد. در این بازی هم شرایطی برای تیم ایجاد کرد که اگر عملکرد خوب دروازه‌بان تیم ملی نبود و آن پنالتی را مهار نمی‌کرد معلوم نبود تکلیف چه می‌شود. به نظرم سرمربی تیم ملی باید با این بازیکن برخورد کند تا اینقدر اشتباهات عجیب و غریب نداشته باشد.

فوتبالیست قدیمی کشورمان خاطرنشان کرد: البته این مشکل فقط شامل حال کنعانی زادگان نیست بلکه شجاع خلیل‌زاده هم بارها دچار اشتباه شد و حتی روی تک گل تیم امارات دیدیم که او چطور سرش را از جلوی توپ دزدید در حالی که باید هر طور شده خودش را بین بازیکن و دروازه قرار می‌داد. پس از دیدار مقابل فلسطین همه کارشناسان فوتبال متفق القول گفتند وضعیت دفاعی تیم ملی نامطلوب است و حالا باز هم دیدیم که کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده کنار هم بارها مرتکب اشتباه می‌شوند و اگر تیم مقابل ما مهاجمان توانمندی داشته باشد قطعاً به این راحتی از توپ‌ها و اشتباهات مدافعان ما نمی‌گذرند.

کنعانی و شجاع ما را یاد کارتون «لولک و بولک» می‌اندازند

نوری گفت: اشتباهات این دو بازیکن در خط دفاعی می‌تواند بدترین نتایج را برای تیم ما رقم بزند. اگر به جای مهاجمان تیم امارات یا هنگ کنگ و فلسطین مهاجمان تیم‌های عربستان، استرالیا، ژاپن، عراق یا کره جنوبی باشند به این راحتی فرصت‌ها را از دست نمی‌دهند. اشتباهات این دو نفر به قدری زیاد و تکراری شده که ما را به یاد کارتون بولک و لولک می‌اندازد که هر دو دائما مرتکب اشتباه می‌شدند.

کارشناس استقلالی فوتبال کشورمان درباره اوضاع و احوال این تیم در فصل نقل و انتقالات نیز تاکید کرد: این روزها هر کس ما را در کوچه و خیابان می‌بیند درباره یارگیری استقلال سوال می‌کند و ما باید این مسائل را از هر طریقی شده به اطلاع مدیران باشگاه برسانیم. الان بقیه تیم‌ها بازیکن گرفته‌اند و در اردو هستند ولی متاسفانه ما نه بازیکنی گرفتیم و نه خبری از اردو است.

نوری یادآور شد: تیم رقیب ما در حال حاضر بدون داشتن سرمربی در حال یارگیری است اما ما با وجود داشتن سرمربی بالای سر تیم و این همه نفرات دیگر در کادر فنی و حضور مدیران در پست خودشان هنوز کاری در این زمینه صورت نداده‌ایم.

وی یادآور شد: ما در پستی بازیکن گرفته‌ایم که در آن بهترین عملکرد را در طول نیم فصل اول داشتیم! البته اضافه شدن مدافع به جمع بازیکنان خوب است ولی بیشتر از هر چیز ما باید به فکر هافبک بازی ساز و مهاجم باشیم. الان هواداران نگرانند بنابراین باید به آقای خطیر بگویم اینقدر بی‌خیال نباش جناب مدیرعامل هواداران عصبانی هستند و این وضعیت را تحمل نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من یک ایرانی ام

      به نظر من این آقاحسادت می‌کنه چطورکنعانی روپرسپولیسی دانسته ولی صحبتی از دروازه بان پرسپولیسی نکردباید به حرکت محبی هم خرده گرفت که باعث مردوشدن یه گل شد یک استقلالیه این حرفهای بچه گانه چیه مییزنی آقای به اصطلاح پیشکسوت .درتیم ملی رنگ مطرح نیست همین حرف ها باعث دودستگی درتیم میشه مواظب حرف زدنمون باشیم

    • ناشناس

      لمپن و عقده ای بودن از تک تک کلمات این آقا میریزه بیرون

    • بهنام

      ای ول دمت گرم، ،اعصاب برامون نزاشتن

    • یک مادر

      این را دیگه از کجا اورده اید فکر کنم ازتوی لپ لپ یا تخم مرغ شانسی ادم قحطیه دراستفراغ

    • مجتبی

      خبرنگار الدنگ از این الدنگتره

    • سیروس

      بازاین اومدقدقدمیکنه

    • بنده خدا

      زرشک
      چه نظرات کارشناسانه دادی ،🤫

    • ناشناس

      خاک بر سرتو که نظر رنگی و از حسادت میدی. ما نمیتونیم بگیم که چشمی یه توپ لو داد با هنگ کنگ که‌ تک به‌ تک شد و يه پنالتی که‌ داور نگرفت همون بازی

    • م ع

      کارشناس!!!!!

    • طرفدار تیم ملی

      جناب شما بازی‌های تیم ملی رو دنبال میکنید ؟اگر جواب بله هست اون چه طرز دفاع است خداداد عزیزی هم تابع رنگ هست گفت من درجوانی با قلطک از ردی فلان دفاع ایران رد میشد م

    • ناشناس

      من هم تو را میبینم یاد شرک میفتم .آقای نوری

    • ناشناس

      تو هم مارو یا مورچه خوار میندازی
      آخرش هم در حسرت میمونی مثل مورچه خوار .

    • طرفدار تیم ملی

      چی کسی یحیی رو دوست ندارد چی کسی سید جلال رو دست ندارد مهدوی کیا محبوب قلبهاست تو حقیقت را قبول نهم نیست کی می‌گوید انصافا شما قدرت پذیرش حرف درست را ندارید

    • ناشناس

      قیافه تو روهم میبینیم یاد سریال اینه عبرت میفتیم .اخه تو کی فوتبالیست بودی.فقط برای دیده شدن یک سرس اراجیف به هم بباف

    • محمدعلی

      🤣

    • ناشناس

      آقای نوری خداپدرمادرتو بیامرزه 🤣🤣😂😂😂، مردم از خنده

    • ناشناس

      تیم ملی جای رنگ بازی نیست
      فقط اتحاد ، فقط سه رنگ خوشگل ایران

    • ناشناس

      تا حالا کجا بودی و چه افتخاراتی داشتی که بیایی در مورد بازیکنان تیم ملی نظر بدی

    • ناشناس

      مجید حسینی خوبه👀😂کنارشم‌ مرادمند و سلیمی و دانشگر😬😬

    • ناشناس

      کاش درمورد بازی با هنگ کنگ و چشمی هم نظرش را جویا می شدید

    • ناشناس

      این برای صدمین مرتبه مثال این میخواد خودش را بجای مویز جا بزنه در صورتیکه غوره هم نیست

    • ناشناس

      مادر عروس هم نظرش رو داد

    • وحید

      به دروازبان میگه دروازبان تیم ملی به دفاع میگه پرسپولیسی معلومه بدجور می سوزی 😂😂

    • ناشناس

      بچه جون دلت سوخته داری چرت میگی

    • ناشناس

      چه اصراری هست با آدم های کوچک مصاحبه کنین؟ این فرد معلوم الحال کجای فوتبال ملی و حتی باشگاهی کارنامه داره؟ چرا به این افراد کوچک بها میدین؟ سوتی های روزبه و حسینی رو تو بازی هنگ کنگ ندیده؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج