اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۱۰۶۷
۳۳۲۲
۳۳۲۲
پ

پاسخ جدید امباپه به رئال مادرید لو رفت!

نشریه بیلد آلمان در مطلبی اختصاصی ادعا کرد کیلیان امباپه به رئال مادرید پاسخ مثبت می‌دهد.

فوتبال 360: نشریه بیلد آلمان در مطلبی اختصاصی ادعا کرد کیلیان امباپه به رئال مادرید پاسخ مثبت می‌دهد.

پاسخ جدید امباپه به رئال مادرید لو رفت!

نشریه بیلد آلمان با انتشار مطلبی اختصاصی ادعا کرد کیلیان امباپه، فوق‌ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که هنوز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده، تصمیم نهایی خود را برای پیوستن به رئال مادرید گرفته و به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه به گوش خواهد رسید. تصمیمی که البته یک جانبه بوده و مشخص نیست رئالی‌ها درخواست‌های مالی این فوق‌ستاره و مادرش را بپذیرند.

درخواست حقوق ۷۰ میلیون یورویی

امباپه پیش از این و طی یک مصاحبه اختصاصی با رسانه «GQ» گفته بود: «بالاخره روزی باید باشگاهم را ترک کنم و از این تغییر ترسی ندارم. تنها به ادامه دادن دوران حرفه‌ای و مسیر خودم فکر می‌کنم.» به ادعای بیلد، حالا امباپه از ابتدای سال 2024 برای مذاکره با هر باشگاهی آزاد است و البته با وجود اصرار مدیران پاریس هنوز تکلیف تمدید قرارداد خود را مشخص نکرده. این به مفهوم اتخاذ تصمیم جدیدی از سوی فوق‌ستاره طی ماه‌های منتهی به تابستان 2024 است. کاپیتان 25 ساله تیم ملی فرانسه قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد و تصمیم نهایی خود را  گرفته  اما شرایط مالی خاصی را روی میز فلورنتینو خواهد گذاشت. او برای هر فصل 70 میلیون یورو حقوق درخواست دارد و قراردادی 5 ساله را به امضا خواهد رساند. از سوی دیگر امباپه و مادرش 125 میلیون یورو  بابت پاداش اضافه شدن به ترکیب رئال مادرید می‌خواهند. بیلد می‌گوید امباپه در صورت پذیرش این اعداد و ارقام توسط کهکشانی‌ها، بازیکن جدید رئال مادرید می‌شود‌.

فلورنتینو و مرزهای مالی

فلورنتینو پرس، مدیرعامل رئال مادرید که طی سال‌های گذشته حساب و کتاب سخت‌تری را در پرداخت‌ها به فوق‌ستاره‌هایش اتخاذ کرده و حتی به دلیل درخواست مالی بالا قرارداد کریستیانو رونالدو را تمدید نکرد در حال حاضر بالاترین حقوق پرداختی ممکن را روی 35 میلیون یورو در سال تنظیم کرده است. به این ترتیب سقف این رقم به اندازه 50 درصد درخواست کیلیان امباپه است. چنین اختلافی بین حقوق درخواستی امباپه و توان پرداختی رئال مادرید می‌تواند مانع مهمی برای به سرانجام رسیدن انتقال فرسایشی باشد. البته فایزا لاماری، مادر و مدیر برنامه‌های امباپه از پخش شدن این مبلغ در موارد دیگری همچون پاداش‌ها هم استقبال می‌کند اما به گفته بیلد در هر صورت هدف آنها رسیدن به مبلغ دریافتی حدود 200 میلیون یورو در سال ابتدایی است. مشخص نیست فلورنتینو با این درخواست موافقت کند. بیلد در ادامه تاکید کرده هدف گذاری خانواده امباپه تداوم دریافت حدود 200 میلیون یورو در پایان هر فصل خواهد بود!

پیش از این پرس با تمجید از وینیسیوس و بلینگام به طور مستقیم به امباپه هشدار داده بود رئال مادرید تا ابد منتظر یک بازیکن باقی نمی‌ماند و همیشه ستاره‌هایی برای درخشش در رئال وجود دارند. حالا با توجه به درخشش این ستاره‌ها و به طور مشخص جا افتادن بلینگام در قامت یک فوق‌ستاره تعیین‌کننده در ترکیب کهکشانی‌ها، باید دید رئالی‌ها تا چه اندازه با خواسته‌های مالی امباپه و خانواده‌اش موافقت می‌کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج