۱۳۹۲۷۹۶
۳ نظر
۲۱۶۷
۳ نظر
۲۱۶۷
پ

مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!

علی البلیهی پس از مسی و رونالدو، این بار با دو ستاره مطرح تیم ملی کره جنوبی درگیر شد.

ورزش سه: علی البلیهی پس از مسی و رونالدو، این بار با دو ستاره مطرح تیم ملی کره جنوبی درگیر شد.

 پیش از آغاز دیدار تیم های ملی کره جنوبی و عربستان نیز می شد پیش بینی کرد که این مسابقه آبستن اتفاقات حاشیه ای خواهد بود. علی البلیهی مدافع تیم الهلال که به واسطه درگیری هایش با دو فوق ستاره فوتبال جهان مورد توجه قرار گرفته بود، این بار به سراغ دو ستاره کره جنوبی رفت.

این بازیکن در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ و پس از گلزنی سالم الدوسری برابر آرژانتین، ناگهان به سراغ لیونل مسی رفت و در شرایطی که کاملا به صورت کاپیتان آلی سلسته نزدیک شده بود، برای این بازیکن کری خواند که دخالت دیگر بازیکنان دو تیم مانع از بروز جنجال و افزایش درگیری ها شد.

البلیهی که پیش از آن نیز سابقه طولانی در جنگ های روانی و درگیری های جنجالی درون زمین داشته و بارها در دیدارهای الهلال با بازیکنان حریف وارد مجادلات شدید فیزیکی شده، در دیدار چند ماه پیش مقابل النصر نیز با رونالدو وارد چالش شدید لفظی شد که فوق ستاره پرتغالی تنها با لبخند و دست زدن، به این مدافع پرحاشیه پاسخ داد.

بولت پرسپولیسحالا تصاویری از دیدار روز گذشته کره جنوبی و عربستان منتشر شده که نشان می دهد این بازیکن با یک فوق ستاره دیگر در دنیای فوتبال وارد درگیری های عجیب و غریب فیزیکی شده که نکته جالب و قابل توجه، بی پاسخ ماندن حرکات عجیب البلیهی توسط سون هیونگ مین است.

مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!
مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!

در این ویدیو مشاهده می شود که دو بازیکن بر سر توپ با یکدیگر چالش دارند و گویا بر سر مالکیت آن، با کمک داور بحث می کنند که ناگهان علی البلیهی ابتدا دستش را روی سینه سون هیونگ مین گذاشته و او را به عقب هُل می دهد. این ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام تنها با لبخند به مدافع جنجالی عربستان پاسخ می دهد.

مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!
مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!

در ادامه، سون برای صحبت با البلیهی به او نزدیک می شود ولی مدافع پرحاشیه عربستانی دستش را به داخل موهای کاپیتان تیم ملی کره جنوبی برده و موهای او را می کشد. حرکتی که بدون واکنش خاصی از سوی سون هیونگ مین همراه می شود و دو بازیکن به بازی ادامه می دهند.

مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!
مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!

تصویر دیگری از البلیهی منتشر شده که او در وقت های اضافه بازی، در حال خفه کردن هوانگ هی چان، ستاره خط حمله کره و تیم ولورهمپتون است. موضوعی که نشان می دهد مدافع جنجالی و پرحاشیه عربستان، از درگیری و تنش با ستاره های فوتبال جهان خسته نمی شود و شاید این موضوع را یک نوع سرگرمی می داند.

مدافع عشقِ حاشیه عربستان، موهای سون را کشید!

نکته جالب اینکه هواداران کره ای با انتشار ویدیوهای این دو صحنه، بابت حرکات غیراخلاقی علی البلیهی، خواستار محرومیت او از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شده اند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اخر بازی معلوم شد که سون جواب مو گرفتن و با برد گرفت

    • ناشناس

      کره ای ها نشون دادن که مچاله کردن عربستان در زمین بازی اونم تو بیست دقیقه پایان وقت اصلی کار آسونیه و درآخر تیم پرمدعی عربستان اشکش دراومد

    • ناشناس

      خدایا شکرت جای حق نشستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج