اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۲۸۰۵
۳ نظر
۱۰۶۱
۳ نظر
۱۰۶۱
پ

ضرر ۳ میلیاردی استقلال از لغو اردوی امارات!

در حالی که شایعه شده بود باشگاه استقلال برای سفر به امارات متحمل هزینه‌ای نخواهد شد و به نوعی اردوی امارات قرار است بدون پرداخت پول برگزار شود اما مسئولان باشگاه استقلال این خبر را رد و اعلام کردند علی خطیر تنها توانسته بود مبلغی را از اماراتی‌ها بابت سفر استقلال تخفیف بگیرد اما در مجموع قرار بود باشگاه استقلال هزینه‌هایی را برای برپایی این اردو پرداخت کند.

ایران ورزشی: در حالی که شایعه شده بود باشگاه استقلال برای سفر به امارات متحمل هزینه‌ای نخواهد شد و به نوعی اردوی امارات قرار است بدون پرداخت پول برگزار شود اما مسئولان باشگاه استقلال این خبر را رد و اعلام کردند علی خطیر تنها توانسته بود مبلغی را از اماراتی‌ها بابت سفر استقلال تخفیف بگیرد اما در مجموع قرار بود باشگاه استقلال هزینه‌هایی را برای برپایی این اردو پرداخت کند. طبق گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال این باشگاه بعد از اینکه جواد نکونام اعلام کرد تیم را برای برپایی اردو به امارات نخواهد برد، متحمل ضرر ۳ میلیاردی شده است. این ضرر نشأت گرفته از کنسل کردن بلیت‌های سفر و محل اسکان در امارات است و باشگاه استقلال باید این مبلغ را پرداخت کند.

در همین راستا شنیده می‌شود که علی خطیر قصد دارد با جمع‌بندی همه جوانب بزودی درباره مسائلی که اخیراً رخ داد صحبت کند تا هواداران استقلال نیز در جریان اتفاقات اخیر قرار بگیرند. البته خطیر در بیان برخی مسائل کاملاً دست به عصا است و شاید برای صحبت درباره اظهارات اخیر نکونام زمان قابل توجهی را تحمل کند.

ضرر 3 میلیاردی استقلال از لغو اردوی امارات!

از مسائل مالی گذشته سرمربی استقلال در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به باشگاه گفته بود تا زمانی که بازیکن جدید جذب نشود، او تیم را به اردوی خارجی نخواهد برد. این جمله در شرایطی از زبان سرمربی استقلال خارج شده که او هفته گذشته در جلسه‌ای که با علی خطیر داشت از مدیریت باشگاه خواسته بود زمینه‌ساز برپایی اردو شود. حتی نکونام شخصاً از مدیر باشگاه استقلال خواسته بود در یکی از کشورهای ترکیه، قطر و امارات اردو برگزار شود که خطیر به دلیل شرایط آب و هوای سخت کشور ترکیه به سراغ قطر و امارات رفت که هزینه برپایی اردو در قطر گران‌تر از امارات بود و در نهایت مقرر شد استقلال نیز مانند پرسپولیس از فرصت برگزاری اردوی خارجی در امارات استفاده کند که در نهایت این اردو به دلیل آنچه نکونام جذب نشدن بازیکن اعلام کرد، لغو شد.

اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد نکونام در نامه‌ای که برای برگزاری اردوی خارجی به علی خطیر داده کتباً اعلام نکرده اگر بازیکن جذب نشود او به اردوی برون‌مرزی نخواهد رفت و در نامه سرمربی استقلال فقط به برپایی اردو اشاره شده که مدیریت نیز بعد از رایزنی با اماراتی‌ها مقدمات سفر را فراهم کرده و بلیت و هتل نیز رزرو شده است اما نکونام در نهایت مخالفت خود را با برگزاری این اردو اعلام کرده است.

نارضایتی هیأت مدیره از تصمیم اخیر نکونام

در عین حال اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز از تصمیمی که اخیراً نکونام اتخاذ کرده دلخورند و اعتقاد دارند که آقای سرمربی نباید به خاطر جذب نشدن یکی، دو بازیکن فرصت آماده‌سازی در اردوی امارات را از باشگاه استقلال می‌گرفت. حتی بعد از مصاحبه نکونام زمزمه دعوت سرمربی به جلسه هیأت مدیره نیز به گوش رسید که باید دید در روزهای آتی آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا اینکه تصمیم اخیر نکونام به عنوان یک اقدام منفی در کارنامه کاری او باقی خواهد ماند؟! به هر حال باید به این نکته توجه داشت که هر اندازه نکونام در مصاحبه خود تلاش کرد مدیر باشگاه استقلال را به نقد بکشد و او را بابت جذب نشدن بازیکن مقابل هواداران قرار دهد، اما به هر حال اقدام او در جلوگیری از برگزاری اردوی امارات نیز به نوعی اخلال در آماده‌سازی تیم محسوب می‌شود و مدیران این باشگاه توقع داشتند که سرمربی تیم را به امارات می‌برد تا در فضای آرام‌تری به آماده‌سازی تیم خود می‌پرداخت. شاید هم نکونام چنین برداشتی داشته که اگر تیم را به امارات ببرد خطیر بعدها اعلام خواهد کرد که برگزاری اردو نشان دهنده رضایت او است و به همین دلیل مانع سفر استقلال شده است؟! به هر حال این ماجرا ممکن است در نهایت منجر به جدایی یکی از این دو شود و نکونام یا خطیر؛ یکی از استقلال برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ضررفقط مفت خورای که میخواستن همراه تیم برن کردن نه باشگاه بیست هفت نفرمفت خوربیست تابازیکن

    • ناشناس

      خبرهای اين هرزنامه دولتی در مورد پرسپولیس و کیسه‌ چقد تفاوت داره

    • ابی دل

      شما هم انگار با استقلال مشگل دارین که به نفع خطیر ودارو دسته مفت خورش می‌نویسید دیگه عین روز روشنه که نمی‌خواهید استقلال سرو سامان بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج