اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۳۵۷۱
۳۷۵۱
۳۷۵۱
پ

هیجان‌انگیزترین خریدِ نیم فصل پرسپولیس در آستانه رونمایی

عبدالکریم حسن مهمترین نقطه امید در ترکیب نیم فصل دوم پرسپولیس خواهد بود.

ورزش سه: با وجود اینکه هواداران پرسپولیس نسبت به فعالیت باشگاه در جذب سرمربی و بازیکنان جدید شکایت و گله دارند اما این باشگاه فعلا با جذب دو بازیکن حداقل در این حوزه ضعیف عمل نکرده است.

هیجان‌انگیزترین خریدِ نیم فصل پرسپولیس در آستانه رونمایی

مهمترین و شاید جذاب‌ترین بازیکنی که به پرسپولیس اضافه شده عبدالکریم حسن مدافع چپ بلندقامت قطری است که حالا همه منتظرند اولین نمایش او را در ترکیب پرسپولیس ببینند.
عبدالکریم بارها مقابل تیم‌های باشگاهی و ملی ایران بازی کرده و اهالی فوتبال نسبت به خصوصیات فنی او آشنایی دارند اما هواداران پرپسولیس می‌خواهند ببینند این بازیکن در ترکیب تیم محبوب‌‌شان چه کیفیتی ارائه خواهد داد.
حسن بازیکنی رونده و تهاجمی در دفاع چپ محسوب می‌شود که می‌تواند شکل تهاجمی تیم از کانال‌های کناری را تقویت کند و حتما اوسمار روی او حساب خواهد کرد.
گفته می‌شود این بازیکن از نظر بدنی آماده است و هیچ بعید نیست از همین بازی اول در جام حذفی به ترکیب برسد.در این صورت نگاه‌ها به شماره ۳۳ سرخپوش دوخته خواهد شد و هواداران پرسپولیس شاید به خاطر برخورداری از این مدافع چپ و خرید هیجان انگیزشان حتی نسبت به تغییرات کادر فنی که مطابق با میل‌شان نبوده بی اعتنا شوند.
از شانس عبدالکریم اولین بازی پرسپولیس بعد از تعطیلات حدودا 50 روزه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و هواداران پرسپولیس می‌توانند نمایش او را از نزدیک به تماشا بنشینند و نخستین قضاوت‌ها درباره خرید جدید از همین بازی بیرون خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج