اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۴۰۷۷
۱۸۰۱
۱۸۰۱
پ

پرسپولیس و سپاهان برای تیم‌ملی بازی نمی‌کنند

دیدار دو تیم سپاهان و شمس آذر قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی لغو شد.

دی اسپورت: در پی صعود تیم ملی کشورمان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور دیدار دو تیم سپاهان و شمس آذر قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور لغو شد.

پرسپولیس و سپاهان برای تیم‌ملی بازی نمی‌کنند

با توجه به اینکه ۵ بازیکن از تیم سپاهان به عنوان نماینده این تیم اصفهانی در تیم ملی کشورمان حضور دارد و بر اساس آئین نامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی که در آن آمده است در صورت حضور بیش از ۳ نماینده از یک تیم در تیم ملی، مسابقات آن تیم لغو می‌شود، از این رو دیدار دو تبم سپاهان و شمس آذر در جام حذفی کشور که قرار بود روز بیستم بهمن به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

مسابقه سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل تراکتور نیز به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا لغو و زمان آن متعاقبا از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.
همچنین باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به اینکه سه نماینده در تیم ملی دارد با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار لغو و تعویق بازی این تیم در جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران شد، قرار است سازمان لیگ تصمیم نهایی خود در خصوص لغو و یا برگزاری مسابقه دو تیم را طی روزهای آینده اعلام کند.
پیش از این؛ باشگاه استقلال هم با ارسال نامه ای خواستار تعویق بازی با مس رفسنجان شده بود که سازمان لیگ با درخواست اولیه آبی پوشان مخالفت کرده بود، گفته می شود این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ طی روزهای آتی با درخواست دو باشگاه موافقت کرده و دیدار حذفی سرخابی ها به مانند بازی سپاهان لغو و به زمان دیگری موکول شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج