اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۵۲۹۲
۶ نظر
۳۱۴۲۲
۶ نظر
۳۱۴۲۲
پ

عصبانیت شدید هواداران استقلال در ساعات اخیر

از یک ماه قبل اخباری جسته و گریخته در مورد تمایل جواد نکونام به جذب اورونوف، بازیکن جوان تیم‌ملی ازبکستان شنیده می‌شد، حتی سرمربی آبی‌ها در آخرین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران از مدیران باشگاه گلایه کرده و گفته بود که چرا توان جذب اورونوف که یک بازیکن آزاد است را ندارند.

برترین‌ها - نگار ابراهیمی: از یک ماه قبل اخباری جسته و گریخته در مورد تمایل جواد نکونام به جذب اورونوف، بازیکن جوان تیم‌ملی ازبکستان شنیده می‌شد، حتی سرمربی آبی‌ها در آخرین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران از مدیران باشگاه گلایه کرده و گفته بود که چرا توان جذب اورونوف که یک بازیکن آزاد است را ندارند. پس از حذف ازبکستان از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، استقلالی‌ها به سراغ ماشاریپوف کاپیتان ازبک‌ها رفته و او را به خدمت گرفتند و در شرایطی که به نظر می‌رسید شرایط برای جذب دیگر ستاره ازبکستان یعنی اورونوف برای آبی‌ها فراهم شده به یکباره خبر پیوستن این بازیکن به پرسپولیس، هواداران آبی را به شدت شوکه کرد تا واکنش‌های تندی نسبت به این اتفاق از خود نشان دهند. در زیر برخی از این نظرات را می‌خوانیم.

عصبانیت شدید هواداران استقلال در ساعات اخیر

کاربر (rasool.m) در حساب x خود نوشت: به علی خطیر میشه به جای «حاج علی» گفت «هایجک علی»

کاربر (Cina)‌ هم نوشته است: با مدیرانی مثل علی خطیر، فرشید سمیعی و... تا صد پنجره نقل و انتقالاتی هم نمیتونیم انتظار بستن یک تیم پُر ستاره داشته باشیم مگر اینکه تک و توک جرقه ای بزنه و ستاره ای خریده بشه که اون هم برای رقابت با این رقبا کافی نیست.

سورنا این اتفاقات را عمدی دانسته و می‌گوید: نگید هایجک بازیکن مد نظر استقلال، بگید "هدایت هدفمند" بازیکنهای مورد نظر جواد به سمت رقبا؛ هدف مشخصه خلع سلاح و تسلیم نکونام؛  وعده خوش و امید واهی، مرگ آورتر از ناامیدیه. و این چرخه فقط امسال برای حداقل ۷ بازیکن مد نظر نکونام اتفاق افتاده. اتفاقیه؟ رد پایی از داخل باشگاه نمی بینید؟

ارسی هم با انتشار یک تصویر از اسکواد پرسپولیس نوشت: پرسپولیسی‌ها با این اسکواد میگن درویش باید‌ بره ولی ما اینجا حق نداریم بگیم بالا چشم آقای خطیر ابروست. دیگه اورونوف نبرد مستقیم بین درویش و خطیر بود با این تفاوت که ما از پیش از جام ملتها دنبالش بودیم. خطیر با کارنامه‌ی افتضاحش تو ‎استقلال طرفدار داره و ما از وزیر مینالیم!!

کاربر (Amiralisam) هم در اعتراض به مذاکره و جذب فرشید باقری توسط استقلال آن‌ را با هایجک اورونوف مقایسه کرده و نوشت: آقای درویش! استقلال داره با فرشید باقری به توافق نهایی میرسه. نمیخوایی هایجک کنی؟

وینگر چپ واکنش تندی به این انتقال داشت و نوشت: بازیکنی که ۲ ماه دنبالش بودیم رو درویش تو دو روز جذب کرد ولی با این حال هواداران پرسپولیس از مدیریتشون ناراضی ان؛ خیانت هایی که خطیر در حق تیم کرد رو در آینده متوجه میشید. "این استقلال به زودی سقوط خواهد کرد "

سورنا در توییتی دیگر نوشت: استقلال مذاکره با بایش، ایمن حسین و تورس رو شروع کرده و آخرین توافقات برای پیوستنشون به سپاهان، تراکتور و پرسپولیس با موفقیت در حال انجامه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من که در کل از بنا فوتبال ایران و مدیرانش رو قبول ندارم ولی در همین تشکیلات نیم‌بند هم درویش خیلی مدیر تر از امثال خطیر هر چند استقلالی‌ها دیگه خیلی پرتوقع هستند شما در جذب بازیکن هولید و بی سلیقه به دیگران چه ربطی داره

      پاسخ ها

      • حرف حساب

        شماکه ازبدهیهای انباشته بجامونده ازباندفاجعه ساز آجرلو که با۷۰۰میلیاردپول پاشی و۷۰۰میلیاردبدهی اونم صدقه سرمعیشتی و پنالتیهای جیره بندی هفتگی و سنگ اندازی درمسیرمدعیان قهرمانی یک قهرمانی کادوپیچ بهش دادندخبرداریدپس خریدبازیکنان لیست اول ودوم نکونام که بیشتررفع تکلیف بودتاتوپ راتوزمین خطیربندازه شدنی نبودامالیست سوم که شماهامخالفید،درسته پرسپولیس هم بدهی داره اما بدهی‌های ۲باشگاه قابل قیاس نیست وسپاهان وتراکتورکه به صنعت وصل ندحسابشون جداست

    • وحید

      یکی به دوستان استقلالی به هستیم فوتبال ۱۱نفر ه میباشد استقلالیها هر بازیکن که نامش میاد میخوان علی برکت الله

    • Agh

      آقای خطیر دوباره داره بهونه سقف بودجه را میگیره که از سقف ردنشه،،🤬🤬🤬🤬🤬

    • ح ب

      چرا فاز منفی میدید تا اینجا خطیر ونکونام بهترین بازیکنا که ماشاریپوف وسیلوا باشد گرفتند حالا آرونوفسکی و نشد عیبی ندارد تاهمینجا هم خریدهای استقلال بهتر هستند الکی فاز منفی ندید ورودیه تیم و خراب نکنید

    • سعید

      متاسفانه کسانی در فوتبال ایران هستن که توپ پلاستیکی فوتبال به پاهاشون نخورده کسانی هستند که فقط به فکر حقوق بیشتر هستن که آخره ماه بیشتر بشه براشون کسی دلش به حال فوتبال ایران نسوخته این تیم ها که الان سره پا هستن به خاطر غیرت بعضی بازیکنان یا سر مربی ها هست هرچند که همه مردوم بگن یا بنویسن براشون مهم نیست کسانی هستند که میخوان فوتبال ایران نابود بشه وقتی عرضه ندارید یه بازیکن بخرید بازم دم آقای نکونام گرم که با این وضعیت تیم را رو پا نگه داشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج