adexo3
۱۳۹۶۹۴۶
۱۹۰۶
۱۹۰۶
پ

مسعود شجاعی، مانع پرسپولیسی شدن ستاره جوان

باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر وضعیت جذب هافبک جوان هوادار است و احتمالا تا پایان هفته تکلیف این موضوع مشخص شود.

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس که در ابتدای فصل نیز در تلاش بود تا محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان جوان تیم هوادار تهران را به خدمت بگیرد، در ادامه در رقابت با استقلال این انتقال را واگذار کرد و خالد آبادی پیراهن آبی را بر تن کرد.

اما اکنون در پنجره زمستانی باشگاه پرسپولیس با توجه به جدایی میلاد سرلک به دنبال جذب یک هافبک دفاعی دیگر در کنار سینا اسدبیگی و همچنین مسعود ریگی است. هدف آنها اکنون مهدی گودرزی از تیم هوادار تهران است که با ۲۰ سال سن خرید جذاب و آینده‌داری برای این تیم می‌تواند محسوب شود و ضمن اینکه نگرانی بابت این پست را حل خواهد کرد، سهمیه و لیست این تیم را نیز تهدید نمی‌کند.

مسعود شجاعی، مانع پرسپولیسی شدن ستاره جوان

در مذاکرات ابتدایی بین طرفین باشگاه هوادار اعلام کرده که برای صدور رضایتنامه این بازیکن جوان و آینده‌دار خواهان دریافت 6 میلیارد است. با این حال مانع دیگر بر سر این انتقال مسعود شجاعی است. سرمربی جوان هوادار تهران که نمی‌خواهد تیمش از هم بپاشد و بعد از جدایی فریبرز گرامی و خلا در فاز دفاعی‌اش، نمی‌خواهد هافبک دفاعی تیمش را نیز به سادگی از دست بدهد.

در صورتی که پرسپولیس موفق شود نظر مثبت مسعود شجاعی را دریافت کند و نسبت به تامین مبلغ رضایتنامه نیز اقدام کند، باید برابر دو رقیب دیگر خود در مسیر این انتقال نیز به برتری دست یابد. نساجی قائمشهر و سپاهان اصفهان نیز تمایل زیادی به جذب این هافبک جوان نشان داده‌اند و درخواست رسمی خود را به باشگاه هوادار اعلام کرده‌اند.

با این حال باشگاه هوادار بعد از شکست مذاکرات در ابتدای فصل در خصوص محمدرضا خالدآبادی با پرسپولیس و البته با توجه به اینکه اولین پیشنهاد رسمی را سرخ‌ها ارائه داده‌اند، به دنبال این هستند تا در گام اول مذاکرات را با پرسپولیس به نتیجه برساند و در صورتی که این موضوع نهایی نشود، باب مذاکره با دیگر تیم‌های خواهان را دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس البته کاملا مشتاق برای این انتقال نشان داده و اگر اتفاق خاصی نیفتد اولین انتقال خود از تیم هوادار را صورت خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج