۱۳۹۷۱۴۶
۳ نظر
۹۳۴۶
۳ نظر
۹۳۴۶
پ

احتمال یک سورپرایز خیلی بزرگ برای طرفداران پرسپولیس

روز گذشته بعد از اینکه باشگاه فولاد رسماً اعلام کرد که با مارتینز اسپانیایی فسخ کرده است متعاقباً خبری منتشر شد که این باشگاه همزمان نیز مذاکره با یحیی گل‌محمدی برای سپردن هدایت تیم به او را آغاز کرده است.

روزنامه گل: روز گذشته بعد از اینکه باشگاه فولاد رسماً اعلام کرد که با مارتینز اسپانیایی فسخ کرده است متعاقباً خبری منتشر شد که این باشگاه همزمان نیز مذاکره با یحیی گل‌محمدی برای سپردن هدایت تیم به او را آغاز کرده است.

حتی پس از شایعه این خبر گفته شد یحیی گل‌محمدی حتی لیست بازیکنان مدنظر و دستیاران خود را به باشگاه فولاد اعلام کرده و اگر شرایط برای حضور او در اهواز فراهم شود، احتمالاً بعد از بازی با گل‌گهر به‌عنوان جانشین مارتینز معرفی خواهد شد.

احتمال یک سورپرایز خیلی بزرگ برای طرفداران پرسپولیس

البته در همین راستا باید بگوییم گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس پیشنهاد خارجی و ایرانی نیز داشت اما به آن پیشنهادها پاسخی نداد تا این احتمال وجود داشته باشد که او قصد دارد تا پایان فصل استراحت کند. بر همین اساس نیز احتمال حضور نیافتن او در فولاد وجود دارد.

اما عصر روز گذشته بعدازاینکه وزارت ورزش تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس را تائید کرد و نیز قطعاً اعلام شد که دو عضو جدید یعنی حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به عضویت هیات مدیره درآمده اند، اخبار جدیدی در مورد یحیی گل‌محمدی به گوش رسید.

در همین راستا شنیده می شود که این تغییرات ادامه دارد و احتمالاً رضا درویش هم از پرسپولیس می رود و یک مدیرعامل جدید، مدیریت باشگاه را به عهده خواهد گرفت.

همین موضوع باعث شده که یحیی گل‌محمدی در رفتن به فولاد و یا انتخاب هر تیم دیگری مردد باشد. بر اساس شنیده ها از منابع موثق اگر تغییرات مدیریتی خصوصاً اینکه درویش از پرسپولیس برود و شرایط برای بازگشت یحیی مساعد باشد این مربی دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد.

یحیی قبلاً هم اعلام کرده بود، شرایط برای ادامه کار در پرسپولیس فراهم نبود و برای همین جدا شد. حال در همین راستا اگر درویش از پرسپولیس برود و با توجه به اینکه در نیم فصل هم بازیکن مورد نظر یحیی در پست های مختلف جذب شده اند برگشت او بسیار محتمل است و حتی در این خصوص یکی از نزدیکان یحیی این موضوع را تائید کرد و مدعی شد اگر شرایط برای بازگشت فراهم باشد یحیی دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد. این فرد نزدیک به سرمربی سابق پرسپولیس تأکید کرد که اگر تغییرات مثبت باشد و نیز شرایط را برای برگشت با قرارداد جدید فراهم کنند یحیی مطمنا پرسپولیس را دوباره انتخاب می‌کند و به تیم دیگری نمی‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فیلم بازی کردن یحیی همه روسرکارگذاشته

    • ناشناس

      یحیی از اولم معلوم بود داره بازار گرمی میکنه برا لنگ

    • ناشناس

      تا اين درویش باش خبری نيست و اين درویش کنگر خورده لنگر انداخته عجيبه تا یحیی رفت‌ اردوی خارجی و بازيکن گرفت جناب. یحیی نیاد دور جام که‌ هیچ سهمیه هم خط بکشيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج