adexo3
۱۴۰۰۳۷۹
۱۵۰۶
۱۵۰۶
پ

بازگشت راموس به برنابئو با اشک و آه!

سرخیو راموس، ستاره سویا، برای اولین بار در میان تشویق تماشاگران به سانتیاگو برنابئو بازگشت.

ورزش سه: تیم‌های رئال مادرید و سویا در رقابت‌های لالیگا امشب در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند. این به این معنی است که سرخیو راموس، اسطوره باشگاه رئال، برای اولین بار بعد از ترک تیم در سال 2021 دوباره به ورزشگاه تیم سابقش بازگشته است. جایی که از سال 2005 در آن حضور داشت، از سال 2015 هم کاپیتان تیم بود و توانست تیمش را به افتخارات زیادی از جمله 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند. او همچنین رکورددار تعداد بازی در رئال مادرید با 657 حضور هم هست.

او بعد از سپری کردن یک دوره ناموفق در پاری سن ژرمن، در حال حاضر و از سپتامبر سال جاری در سویا توپ می‌زند و توانسته به بازوبند کاپیتانی این تیم هم برسد. این ستاره 37 ساله در 24 بازی که برای سویا به میدان رفته است 5 گل هم برای تیمش جدیدش به ثمر رسانده است.

بازگشت راموس به برنابئو با اشک و آه!

بازگشت امروز او به برنابئو بازتاب زیادی داشته است. در ابتدا عصر امروز او در حال رد شدن از تونل برنابئو دیده شد در حالی که دقایقی برای خوش و بش کردن با بخشی از کارکنان باشگاه سابقش ایستاد و با آنها وقت گذراند.

او در آستانه شروع بازی برای گرم کردن با تیمش وارد زمین شد که با استقبال زیاد تماشاگران در برنابئو همراه بود. راموس همواره گفته بود که اگر روسای رئال پیشنهاد تمدید را از او پس نمی‌گرفتند، او تمایل به ادامه همکاری با باشگاه رئال را داشت و شاید به همین دلیل و علاوه بر افتخارات زیادی که با تیم بدست آورد، همچنان محبوب تماشاگران رئال در برنابئو است.

او حین گرم کردن چند بار از تشویق‌های هواداران رئال تشکر کرد و تصاویر نزدیک‌تر از چهره‌اش نشان می‌دهند که کمی بغض کرده و احساساتی شده است.

بازگشت راموس به برنابئو با اشک و آه!

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج