adexo3
۱۴۰۱۰۷۱
۳ نظر
۸۵۱
۳ نظر
۸۵۱
پ

فریبا: مسیر قهرمانی استقلال ادامه دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از شاگردان جواد نکونام خواست بازی با سپاهان را فراموش کنند و بدون توجه به مسائل دیگر به مسیر قهرمانی ادامه دهند.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: امتیاز گرفتن از سپاهان کار سختی است. استقلال ۳ امتیاز بسیار مهم کسب کرد و اختلاف امتیاز را با این تیم به ۸ امتیاز رساند، هر چند آنها دو بازی عقب افتاده دارند. در مسیر قهرمانی افتاده‌ایم و اگر مشکلی  پیش نیاید و دوباره در باشگاه دعوا نشود، این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: بیشتر از این نباید درباره بازی با سپاهان صحبت کرد. بازیکنان استقلال آنقدر باتجربه هستند که بدانند این پیروزی‌ها فقط ۲۴ ساعت خوشحالی دارد و پس از آن باید به فکر بازی بعد باشند. بازیکنان باید متوجه شوند که این بازی تمام شده و باید به این فکر کنند که سه امتیاز از دیدار با استقلال خوزستان در اهواز بگیرند و سپس آماده رقابت با پرسپولیس در دربی شوند.

«حفظ کردن فاصله امتیازی استقلال با سپاهان اهمیت زیادی دارد.» پیشکسوت استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: سپاهان دو، سه بازی سخت داشته که پشت سر هم بود. این تیم دو بازی برابر الهلال عربستان ۱۰ نفره بازی کردند و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. نباید فکر کنیم کار سپاهان تمام شده است و شک نکنید این تیم به جدول مسابقات بازمی‌گردد. حواس استقلال باید به حفظ فاصله این امتیاز باشد. سپاهان با برتری در دو بازی عقب افتاده‌اش به دو امتیازی استقلال می‌رسد، بنابراین سایه سپاهان همیشه وجود دارد و نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یعنی تیم پیروزی پشمه

    • ناشناس

      البته با کمک کمیته ناداوران

    • ناشناس

      با کمک داوران
      امسال نوبت قهرمانی کیسه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج