adexo3
۱۴۰۱۷۳۳
۱۳۱۰
۱۳۱۰
پ

بیست و پنجمین برد متوالی الهلال با برتری در ال‌کلاسیکو عربستان

دیدار دیدنی و مهیج الهلال و الاتحاد مطابق پیش بینی‌ها با پیروزی آبی‌های ریاض به پایان رسید.

ورزش سه: در تقابل حساس میان الهلال و الاتحاد موسوم به الکلاسیکو عربستان، آبی‌های ریاض موفق شدند در استادیوم کینگدام آره نا با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود گذشته و فاصله خود با النصر را در صدر جدول به عدد ۹ افزایش دهند.

بر خلاف انتظار، این الاتحاد بود که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد به گل نخست بازی دست پیدا کند. بازیکنان این تیم از سمت چپ حرکتی را آغاز کردند که ارسال زکریا هوساوی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی انگولو کانته وارد دروازه شد تا شاگردان گایاردو از میزبان پیش بیفتند.

بیست و پنجمین برد متوالی الهلال با برتری در ال‌کلاسیکو عربستان

در ادامه این الاتحاد بود که مالکیت توپ را در اختیار داشت و توانست موقعیت‌هایی را نیز به روی دروازه الهلال خلق کند اما در نهایت میزبان توانست برخلاف جریان بازی به گل برسد. پس از ارسال یک کرنر به روی دروازه و دفع ناقص المعیوف، توپ به نوس رسید و شوت او در بین راه بلاک شد و مقابل صالح الشهری قرار گرفت که شوت این بازیکن با برخورد به یکی از مدافعان الاتحاد تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

در نیمه دوم روند بازی کاملا تغییر کرد و الهلال سوار بر بازی شد. این تیم موقعیت‌های زیادی به دست آورد تا اینکه روی همکاری دیدنی سالم الدوسری و سرگئی میلینوویچ ساویچ از چپ، ارسال بازیکن صربستانی با ضربه سر مالکوم به گل دوم آبی‌های ریاض تبدیل شد.

بیست و پنجمین برد متوالی الهلال با برتری در ال‌کلاسیکو عربستان

الهلال در دقیقه 67 تیر خلاص را بر پیکر الاتحاد وارد کرد. ساویچ این بار از راست با یک پاس در عمق سعود عبدالحمید را راه انداخت که این بازیکن با حرکت انفرادی تماشایی ابتدا زکریا هوساوی را از جریان بازی محو کرد و سپس در محاصره سه بازیکن الاتحاد به نام‌های احمد حجازی، لوییز فیلیپه و حسن کادش، با یک ضربه خلاف جهت، گل سوم را به ثمر رساند.

بیست و پنجمین برد متوالی الهلال با برتری در ال‌کلاسیکو عربستان

در نهایت الهلال موفق شد با نتیجه سه بر یک برنده شود تا این تیم به بیست و چهارمین برد متوالی خود در تمامی رقابت‌ها دست یابد. این تیم همچنین فاصله خود با النصر را در صدر جدول به عدد 9 رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج