۱۴۰۱۸۹۲
۹ نظر
۸۲۲
۹ نظر
۸۲۲
پ

نوری: منتقدان بلانکو چیزی از فوتبال نمی‌دانند

بازیکن پیشین استقلال تهران گفت: با احترام به تمام نفراتی که از بلانکو انتقاد می‌کنند، باید بگویم به نظرم چیزی از فوتبال نمی‌دانند.

ایسنا: محمد نوری درخصوص برتری یک بر صفر استقلال در بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازیکنان عالی بودند. این بازی از قبل حواشی خاصی داشت چون در بازی رفت به نظرم استقلال با ناداوری باخت. استقلال در این بازی به دنبال کسب برد بود و قبل از کادرفنی و بازیکنان اول از همه به هواداران تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: هواداران در سرما نشان دادند، بهترین هواداران دنیا هستند و خدا را شکر که شاهد یک برد شیرین بودند. کادرفنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و به همین دلیل نمی‌توانستند فرصت آنچنانی به دست بیاورند. تیم عالی و بدون اشتباه کار کرد.

نوری: منتقدان بلانکو چیزی از فوتبال نمی‌دانند

بازیکن پیشین استقلال درمورد انتقادات از گوستاوو بلانکو در خط حمله عنوان کرد: به نظرم او بسیار خوب کار کرده و آنچه که کادرفنی از او انتظار دارد را به خوبی اجرا می‌کند. او کمک خوبی به خط دفاعی روی ضربات ایستگاهی و کرنر داشته است. با احترام به تمام نفراتی که از بلانکو انتقاد می‌کنند، باید بگویم به نظرم چیزی از فوتبال نمی‌دانند. او خواسته کادرفنی را اجرا می‌کند و عملکرد خوبی داشته که تا پایان بازی در ترکیب حضور داشت. او زحمت می‌کشد و باید از او حمایت کنیم تا راه بیفتد و گل هم بزند.

نوری درمورد عملکرد جلال الدین ماشاریپوف در خط میانی عنوان کرد: او یک بازیکن تاثیرگذار است و گل او در بازی قبلی ۳ امتیازی بود. او این بازی هم خوب عمل کرد و نیازی نیست که هر بازی گلزنی کند. او با دوندگی و پرسی که داشت فرصت بازیسازی از خط دفاعی حریف را می‌گرفت. او خرید خیلی خوبی بود که به شدت به او نیاز داشتیم.

او درباره تداوم صدرنشینی استقلال پس از این بازی خاطرنشان کرد: شاید بگویند من خیلی تعصبی هستم ولی به نظرم با احترام به تمام تیم‌های لیگ برتری باید جام را به استقلال بدهند. استقلال تیمی است که در مستطیل سبز هیچکس جلودارش نیست و شاید در خارج از زمین با شیطنت بخواهند تمرکزش را بهم بریزند. استقلال در زمین رقیب ندارد و با شکست سپاهان این را اثبات کرد. این تیم لیاقت قهرمانی دارد و به امید خدا بچه‌ها یک جام خیلی خوب به تماشاگران بدهند که لیاقتش را دارند. این ۳ امتیاز را باید به این هواداران تقدیم کرد که عاشقانه این تیم را دنبال می‌کنند و در هوای سرد تیم را تنها نگذاشتند.

بازیکن پیشین آبی‌ها درباره گل روزبه چشمی به سپاهان همچنین گفت: بهترین پست برای بازی کردن چشمی در خط میانی است. او در میانه میدان با تجربه‌ای که دارد می‌تواند مدیریت خوبی داشته باشد. حضور او در صحنه گلزنی در نزدیکی محوطه جریمه اثرگذار بود. بازیکنی است که حضور او در میانه میدان تاثیر دارد. تجربه او برای رهبری تیم بسیار مناسب است و گلی که او زد نشان داد که چه اندازه برای بازی در تیم آماده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چطوری مردباهوش

    • ناشناس

      احمق!! فقط تو خوبی و بس!!!

    • امید

      وظیفه مهاجم گل زدنه.. تا الان چند تا گل زده؟

    • علی

      پس احتیاج به مدافع داشتیم نه مهاجم

    • مکتب ناصر کراکی

      سی دربی و دو برد برای کیسه🤣🤣🤣🤣

    • مکتب ناصر کراکی

      هجده بازی و یک گل برای مهاجم میلیون دلاری که وظیفه ش دفاعه🤣🤣🤣🤣

    • ح

      عجب😝

    • عشق است تیم ملی

      عیبی نداره ۱۰۰تادربی نبرن فقط یک مساوی هم بگیرن تایک سال دور استادیوم میدوندسرگرم هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج