۱۴۰۳۱۳۶
۲۶۷۶
۲۶۷۶
پ

خیز مهاجم پرسپولیس برای آقای گلی

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در ۳ دیداری که برای سرخ‌پوشان به میدان رفته است توانسته آمار خوبی را از خود به ثبت برساند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول رده دوم جدول قرار دارد و مدیران این باشگاه با تقویت تیم خود در تعطیلات نقل و انتقالات نیم فصل توانسته‌اند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند.

عیسی آل کثیر که در ابتدای فصل راهی سپاهان شده بود پس از اینکه در لیست مازاد این تیم در نیم فصل قرار گرفت طی برگزاری چند جلسه با مدیران پرسپولیس تصمیم گرفت تا بار دیگر لباس سرخ این تیم را بر تن کند.

خیز مهاجم پرسپولیس برای آقای گلی

با جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی به جز عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی مهاجم دیگری تاکنون جذب پرسپولیس نشده است تا آل کثیر در نیم فصل دوم به عنوان تنها مهاجم اصلی پرسپولیس به حساب آید. شهاب زاهدی نیز در نیم فصل اول با همین شرایط رو به رو و بیشترین هجمه گلزنی برای پرسپولیس بر دوش این بازیکن بود. آل کثیر بازی با آلومینیوم در هفته شانزدهم را به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس از دست داد اما در دو بازی بعدی برابر تراکتور و ذوب آهن در دسترس بود و توانست در بازی با تراکتور یکی از گل‌های تیمش را وارد دروازه پورحمیدی کند.

آل کثیر در اولین بازی پرسپولیس در جام حذفی که برابر نفت و گاز گچساران بود نیز توانست یکی از ۳ گل پرسپولیس را به ثمر برساند تا در مجموع ۳ بازی برای سرخ‌ها در نیم فصل دوم، دو گل وارد دروازه حریفان کرده باشد.

شهاب زاهدی در نیم فصل اول ۶ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم نیز به شمار می‌رود؛ اگر آل کثیر بتواند به گلزنی‌های خود برای پرسپولیس ادامه دهد قطعاً رکورد خوبی را در نیم فصل دوم از خود به جای می‌گذارد. او با پیراهن سپاهان هم توانسته بود دو گل به ثمر برساند و حالا رسیدن به تعداد گل‌های زاهدی یکی از هدف‌های پیش رو برای عیسی است تا عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در فصل بیست و سوم به او برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج