adexo3
۱۴۰۴۳۰۶
۵۰۱
۵۰۱
پ

نامجومطلق: شاهد دربی خوبی خواهیم بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال تیم آماده و سرحالی برای داربی است و تصور می‌کنم با خریدهای خوبی که هر دو تیم انجام داده‌اند شاهد داربی خوب و جذابی باشیم.

ایسنا: مجید نامجو مطلق در ارزیابی از عملکرد استقلال در آستانه برگزاری داربی، اظهار کرد: عملکرد استقلال با توجه به نتایج خوبی که تا امروز کسب کرده در حال حاضر بسیار ایده‌آل و خوب است. با برنامه، منطقی و اصولی بازی می‌کند و قطعا شرایط متفاوتی در این داربی خواهد داشت.

وی درباره تفاوت خریدهای استقلال و پرسپولیس و اینکه خریدهای پرسپولیس بهتر بوده یا استقلال، گفت: هر دو تیم خریدهای بسیار خوبی انجام دادند؛ به خصوص پرسپولیس با خرید اورونوف و عبدالکریم حسن تحول بزرگی در تیمش ایجاد کرد و خریدهایش راضی کننده است.

نامجومطلق: شاهد دربی خوبی خواهیم بود

نامجومطلق در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر استقلال تیم آماده و سرحالی برای داربی است و تصور می‌کنم با خریدهای خوبی که هر دو تیم انجام داده‌اند شاهد داربی خوب و جذابی باشیم. البته با توجه به جدول حساسیت این دوره از بازی‌ داربی بالاست و قطعا روند بازی سخت و تماشایی خواهد بود.

نامجو مطلق در پایان درباره صحبت‌های اخیر نکونام علیه مدیریت باشگاه و اینکه اختلاف دوباره بین مدیریت و کادر فنی استقلال چه تاثیری روی داربی خواهد داشت؟ افزود: با توجه به داربی بهتر است با اظهار نظر حواشی خاصی را ایجاد نکنیم تا تیم با آرامش و بدون دغدغه بازی‌ را دنبال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج