۱۴۰۴۸۱۵
۵۲۱
۵۲۱
پ

دفاعیه علی خسروی از اولین داور زن دربی

علی خسروی می‌گوید داور دربی تاکنون مشخص نشده و تمام اسامی مطرح شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

ورزش سه: علی خسروی می‌گوید داور دربی تاکنون مشخص نشده و تمام اسامی مطرح شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

دفاعیه علی خسروی از اولین داور زن دربی

علی خسروی در فاصله ۴۸ ساعت تا دربی پایتخت در گفتگویی با رسانه‌ها درباره کنار گذاشتن مهناز ذکایی از تیم داوری دربی به دلیل انتشار عکس او در حال تشویق پرسپولیس گفت: ما همیشه اگر‌ پرسپولیس بازی داشته، همه قرمز بودند. اگر استقلال بازی می‌کرد، همه آبی می‌پوشیدند. اگر سپاهان بازی همه زرد می‌پوشیدند.

او ادامه داد: به نظرم یک عکس ملاک نیست و اگر پرسپولیس، استقلال، تراکتور، ملوان و ... با یک کشور خارجی بازی کنند، همه ما آن رنگی هستیم. اگر قرار است تیمی از ایران در هر رنگی در هر استادیومی با تیم خارجی بازی کند، منِ علی خسرویِ المپیک رفته طرفدار آن تیم هستم، چون طرفدار ایران هستم.

عضو کمیته داوران در خصوص حضور مهناز ذکایی در ازبکستان عنوان کرد: همین که ما که اسم خانم ذکایی را می‌آوریم و تمرکز ایشان را در ازبکستان به هم می‌ریزیم، اشتباه است. بعضی اوقات شما رسانه‌ها خیلی غیرحرفه‌ای عمل می‌کنید. او در ازبکستان قضاوت می‌کند و ما دنبال این هستیم که بیاید برای VAR بایستد.

او در واکنش به اظهارات مهدی تاج درباره ذکایی گفت: ای کاش آقای تاج اول با کمیته داوران صحبت می‌کرد. آقای تاج هر چیزی بگوید ما گوش می‌کنیم اما اگر قرار است هر چیزی می‌شود، باید در کمیته داوران از فیلتر ما بگذرد، چون ما کار کارشناسی می‌کنیم.

خسروی درباره انتخاب وحید کاظمی به عنوان داور دربی گفت: تمام گزینه‌هایی که تا الان مطرح شده است، گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده است. هر چیزی اتفاق بیفتد، از طریق آقای افشاریان یا بنده اعلام می‌شود.

او همچنین درباره شایعه قصاوت موعود بنیادی‌فر در دربی توضیح داد: فعلا گزینه‌هایی که اعلام شده در حد گمانه‌زنی رسانه‌ای است و به صورت قطعی اعلام نشده است‌. هر زمانی از طریق سایت فدراسیون، آقای افشاریان یا اعضای کمیته داوران، گروه داوری دربی مشخص شد به شما اعلام می‌کنیم.

خسروی در پایان درباره تاخیر در اعلام نام داور دربی گفت: حساسیت بازی و هماهنگی‌هایی که باید انجام می‌شد، باعث این موضوع شد. بازی چهارشنبه دست و هنوز دیر نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج