۱۴۰۵۷۳۹
۲۳۵۰
۲۳۵۰
پ

صبر کاپیتان فولاد به سر آمد؛ مایه ننگ هستید

ساسان انصاری به شدت از موضع‌گیری هواداران فولاد خوزستان گله‌مند است.

طرفداری: ساسان انصاری، کاپیتان فولاد خوزستان در واکنش به حواشی دیدار این تیم مقابل سپاهان، پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر و با لحنی تند خطاب به هواداران فولاد اعلام کرد در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند.

در پیام ساسان انصاری، آمده است:
همیشه فکر می‌کردم باید سکوت کرد و قضاوت رو سپرد به گذر زمان، حتی وقتی بهم تهمت زدن و سعی کردن جو رو علیه من کنن، باز سکوت کردم که تمرکزم رو از دست ندم و بتونم همچنان به تیمم کمک کنم. ولی این دفعه داستان فرق می‌کنه. دیروز چند نفری که همه می‌دونن از کی خط می‌گیرن و تو این چند سال چه بلاهایی سر فولاد آوردن، به خانواده من فحش دادن. 
وسط فحش دادن‌هاشون، خودشون رو نماینده یکی از اقوام اصیل و عزیز خوزستان معرفی کردن. شما نماینده اون قوم نیستید، شما مایه ننگ و خانواده و زن و بچه‌تون هستید. 
اگه این فحش‌ها برای این بود که من رو از فولاد دور کنید، موفق شدید. این آخرین فصلیه که تو فولاد بازی می‌کنم. هر چند، سال بعد هم قرار داد دارم. من عاشق فولادم، عاشق مردم خوزستان، با این تیم به همه چی و همه جا رسیدم. قهرمان شدم، شادی کردم، باختم، گریه کردم. در همه این روزهای تلخ و شیرین، سعی کردم صادقانه و با تمام وجود کنار تیمم و هواداراش باشم ولی دیروز احساس کردم تحملم تموم شده. من خانواده دارم و خانواده‌ام از هر چیزی در دنیا برام ارزشمندتره. از فوتبال و تمام جام‌ و قهرمانی‌هاش. 
۱۴ سال اینجا زندگی کردم. از مردم و خوزستان و هوادارای عزیز فولاد جز شرافت و انسانیت ندیده‌ام. همیشه قدردان خواهم بود و بخشی از قلبم تا ابد اینجا می‌مونه. 
تو ۱۰ بازی آخر فصل، با همه وجودم برای موفقیت فولاد بازی خواهم کرد. اون بنده خداهایی هم که شب و روز جلسه می‌ذارن و خط می‌دن که به خانواده من فحش بدن رو فعلا واگذار می‌کنم به خدا. فصل که تموم شد و فولاد که آرامش پیدا کرد، نوبت به حرف زدن من هم خواهد رسید.

صبر کاپیتان فولاد به سر آمد؛ مایه ننگ هستید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج