۱۴۰۵۹۷۱
۱۱۲۱
۱۱۲۱
پ

حمله کباب فروش جنجالی به ام‌باپه

اینفلوئنسر معروف فرانسوی خطاب به ام باپه می‌گوید که او فراموش کرده که از کجا آمده و ارزش‌های خودش را فراموش کرده است.

طرفداری: کیلیان ام باپه از یک کباب‌فروش فرانسوی به دلیل یک متن تمسخرآمیز در منوی رستوران او شکایت کرده بود و حالا این کباب‌فروش به شکایت ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی واکنش نشان داده است.

محمد هنی، صاحب یک رستوران فست‌فود در مارسی، در ماه مارس ۲۰۲۴ نام یکی از غذاهای کبابی خود را با متنی تمسخرآمیز از ام باپه معرفی کرده بود. او در منوی رستورانش جمله زیر را در قسمت توضیحات یک ساندویچ به نام کلوب کباب به‌کار برده‌است: این کباب با یک نون گرد خوشمزه که به اندازه کله کیلیان ام باپه است، درست می‌شه!

کیلیان ام باپه از نام‌گذاری این غذای کبابی به نام خود ناراضی است و آن را توهین‌آمیز تلقی کرد. او از طریق وکیل خود به هنی اخطار قانونی داد و خواستار تغییر نام این غذا شد. محمد هنی در واکنش به اخطار قانونی ام باپه، او را فردی دیکتاتور و خودخواه خوانده که هیچ‌وقت هم با چنین شخصیتی توپ طلا نمی‌برد.

حمله کباب فروش جنجالی به ام‌باپه

این اینفلوئنسر معروف فرانسوی در اینستاگرام‌اش دراین‌باره نوشت:

او به خاطر این موضوع از من شکایت کرد! برای یک کباب! او تبدیل به یک دیکتاتور شده است. بازیکنی در سطح کیفی او از زمانش استفاده می‌کند تا به من فکر کند. او وقت و پولش را صرف حمله به من می‌کند. من کسی را اذیت نکردم. من یک کمدین هستم. از خودت خجالت نمی‌کشی؟ به خاطر این مسئله، بی‌دلیل از من شکایت می‌کنی؟

هیچ کار دیگری نداری؟ ام باپه در دادگاه بیشتر از زمین فوتبال در حال حمله کردن است. باشه، حالا من می‌روم توضیحات این منو را تغییر می‌دهم. اصلا به اندازه "کله کیلیان ام باپه" را به "کله فندقی بزرگ" تغییر می‌دهم. تو هیچ‌وقت برنده توپ طلا نمی‌شوی. به دادگاه باشد، من تا آخر این ماجرا را می‌روم. تو می‌گویی فوتبال تغییر کرده، اما این تو هستی که تغییر کرده‌ای، کیلیان. تو فراموش کرده‌ای که از کجا آمده‌ای. تو ارزش‌های خودت را فراموش کرده‌ای.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج