۱۴۰۶۵۲۳
۳۰۰۲
۳۰۰۲
پ

مدافع سابق استقلال فریاد زد: من خائن نیستم

سیاوش یزدانی پس از مدت‌ها در خصوص حواشی‌اش در استقلال گفت: هیچ‌کس نمی‌داند در این ۲ سال چه بر من گذشت. آبرویم را وسط گذاشتم تا به تیم کمک کنم.

خبرگزاری ایسنا: سیاوش یزدانی، بازیکن سپاهان پس از برتری برابر گل‌گهر در اصفهان بعد از مدت‌ها در خصوص حواشی جدایی‌اش از استقلال و حتی قرار گرفتن در لیست مازاد سخن گفت و اظهار کرد: هیچ کسی نمی‌داند که در این ۲ سال چه بر من گذشت. نمی‌خواهم خیلی راجع به آن صحبت کنم. دو بازی قبل از اینکه سرباز شوم، در بازی برابر مسجد سلیمان دچار شکستگی لگن شدم. در خدمت هم با توجه به ورزش نکردن متوجه نشدم و استخوان اضافه تشکیل شد. بعد از آن با کلی امید به استقلال برگشتم، ولی حتی نمی‌توانستم راه بروم و بچه‌های استقلال می‌دانند ولی خب همه سکوت کردند. پس از آن انگ‌های خیانت که به من چسباندند، حتی با عصا به تمرین می‌آمدم و از مربی خواستم تا وقتی به ۱۰۰ نرسیدم بازی نکنم.

مدافع سابق استقلال فریاد زد: من خائن نیستم

او ادامه داد: در زمانی تیم دچار کمبود بازیکن شد و من آبرویم را وسط گذاشتم تا به تیم کمک کنم. پنالتی شکل گرفت و بعد این همه خدمت دلی که به استقلال کردم، همه پشتم را خالی کردند. برای استقلال کم نگذاشتم. شاید حتی بیشتر از حد هم گذاشتم، از مربی خارجی انتظاری نیست، شناختی ندارد ولی از هم‌تیمی‌هایم خیلی ناراحتم چون می‌دانستند چه بلایی سر من آمده و حتی راه نمی‌توانستم بروم. حتی چند بار می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم و بعد از ۴ بار عمل که البته مشکلات افسردگی را هم همراه داشت. مردم خبر نداشتند.

بازیکن سپاهان با بیان اینکه فکر می‌کند به شرایط ایده‌آل بازگشته است ولی اگر خوب بازی نکند هیچ‌کسی پایش نمی‌ایستد، خاطر نشان کرد: حتی سپاهان هم پای مصدومیتم نایستاد و با اینکه می‌دانستند مصدوم هستم تا ۲ ماه پیش در لیست مازاد بودم. بعد از عمل چهارم سختی که پشت سر گذاشتم دوباره سر پا شدم.

یزدانی تصریح کرد: قبل از نیم‌فصل به شرایط بازی رسیده بودم ولی خب بنا به دلایلی مربی بازی نداد. بازیکنی که روی نیمکت است چطور می‌تواند خود را نشان دهد. به آقای نیکفر گفتم من در دوره قبلی شما به دلیل برخی سهل‌انگاری‌ها از سپاهان رفتم اما الان آماده‌ام و این کار را نکنید. خواستم اول خودم را نشان دهم و بعد بروم، نه مثل یک شکست‌خورده بروم. برگشتم ولی هیچ‌کسی دستم را نگرفت.

این بازیکن طلایی‌پوش گفت: به خودم افتخار می‌کنم، چون فکر نمی‌کردم دیگر بتوانم فوتبال بازی کنم ولی دستم را به زانو گرفتم و بلند شدم. نمی‌خواستم حرفی بزنم.

یزدانی با اشاره نزدیک شدن اسامی دعوتی تیم‌ملی نیز گفت: خاطرات خوبی از تیم‌ملی ندارم. همه جوره من را زدند و مجبور شدم از تیم ملی جدا شوم. فعلا به شرایط برگشتم و امیدوارم اگر دعوت شدم، بتوانم خوب برگردم.

او همچنین خطاب به هواداران سپاهان افزود: از آن‌ها ممنونم که تا حدودی پای من ایستادند، با اینکه حتی آن‌ها هم خبر نداشتند. امیدوارم من را بخشیده باشند و اکنون که به شرایط آمادگی بازگشتم بتوانم همیشه خوب بازی کنم.

یزدانی در پایان درباره پیروزی برابر گل‌گهر اضافه کرد: این بازی سخت را پیروز شدیم. پس از چند بازی که نتیجه نگرفته بودیم، به این برد خیلی احتیاج داشتیم و خداروشکر عیدی خوبی به هوادارانمان دادیم. البته هنوز خیلی از جدول عقبیم و امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج