۱۴۰۶۵۷۱
۵۰۶
۵۰۶
پ

توقف اینتر بعد از ۱۰ برد پیاپی در لیگ

اینتر در بازی خانگی هفته بیست و نهم سری A مقابل ناپولی‌ به تساوی ۱-۱ رسید.

ورزش سه: اینتر در بازی هفته بیست و نهم سری A به مصاف ناپولی‌ رفت و با گل دیرهنگامی که دریافت کرد به تساوی ۱-۱ رسید.

توقف اینتر بعد از ۱۰ برد پیاپی در لیگ

ناپولی به عنوان تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و سعی داشت در شبی که بازی سختی پیش رو داشت به جو ورزشگاه جوزپه مه آتزا غلبه کند.

دو تیم محک خوبی در 10 ابتدایی از یکدیگر داشتند و اینتر هم در مقابل با حمایت هوادارانش برای ارائه برنامه‌های تاکتیکی آماده نشان می‌داد.

اینتر در دقیقه 13 به گلزنی خیلی نزدیک شد اما درخشش الکس مرت مانع از فروریختن دروازه ناپولی شد. این دروازه‌بان ایتالیایی ابتدا ضربه سر متئو دارمیان را دفع کرد و سپس ضربه والی لائوتارو مارتینز را دور کرد تا اینکه ضربه نیکولو بارلا با فاصله زیاد به بیرون رفت.

اینتر دو دقیقه پس از این حمله خطرناک فرصت خوبی ایجاد کرد اما ضربه پرقدرت متئو دارمیان با فاصله بسیار کم از کنار تیر چپ دروازه مرت عبور کرد و راهی اوت شد.

توقف اینتر بعد از ۱۰ برد پیاپی در لیگ

نراتزوری در مقابل تلاش‌های ناپولی‌ برای ایجاد موقعیت خطرناک تیم بهتری بود و تا دقیقه 30 تقریبا یک بازی یکطرفه در جریان بود. شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه اول اعتقاد به یک خطای پنالتی داشتند که داور آن را اعلام نکرد.

روی برخورد مارکوس تورام با امیر رحمانی در محوطه جریمه ناپولی‌، بازیکنان اینتر منتظر اعلام خطای پنالتی بودند اما به دلیل اینکه تورام روی ارسال بلند در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود، آفساید مهاجم اینتر اعلام شد.

ریتم بازی حتی در دقایق پایانی نیمه اول در دست اینتر بود و آن‌ها بالاخره موفق شدند نتیجه حملات پی در پی را در دقیقه 43 بگیرند و دروازه ناپولی را باز کنند.

الساندرو باستونی که از سمت راست خط دفاعی ناپولی‌ نفوذ کرده بود به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و توپ را داخل محوطه رساند تا متئو دارمیان از راه رسید آن را با ضربه پای چپ قطع کرد تا تیمش را پیش بیندازد.

توقف اینتر بعد از ۱۰ برد پیاپی در لیگ

اینزاگی که نیمه اول را با برد به پایان رسانده بود در نیمه دوم بنجامین پاوار را از ترکیب خارج کرده و یان بیسک را به جای او وارد زمین کرد. این مدافع میانی در نیمه اول کارت زرد دریافت کرده بود و اینزاکی علاقه‌ای نداشت تا روی وضعیت او ریسک کند.

در دقیقه 47 لائوتارو مارتینز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه زمینی او را مرت به خوبی در آغوش گرفت. مرت در دقیقه 53 هم با خروج به موقع جلوی نفوذ دارمیان از سمت چپ را گرفت و نگذاشت او دومین گل خود را بزند.

ناپولی‌ در نیمه دوم بیکار نبود و در دقیقه 56 خویچا کواراتسخلیا فرصت خوبی ایجاد کرد اما یان زومر ضربه خطرناک او را به خوبی دفع کرد. حملات ناپولی‌ هر چه از نیمه دوم می‌گذشت زهردارتر می‌شد.

ناپولی‌ با چند تغییر جریان بازی را تا حدودی زیادی تغییر داده و فشار را به سمت دروازه اینتر برگرداند. شاگردان فرانچسکو کالزونا پرس از زمین حریف را ادامه دادند تا در دقایق پایانی نتیجه را تغییر دهند.

توقف اینتر بعد از ۱۰ برد پیاپی در لیگ

روی ارسال ضربه کرنر توسط متئو پولیتانو روی دروازه، باستونی روی آن اثر کوچکی داشت اما توپ از دروازه دور نشد و به تیر دو رفت تا خوان ژسوس دروازه خالی را با ضربه سر ساده باز کند. نکته جالب گل این بود که هم پولیتانو و هم ژسوس سابقه به‌‌تن کردن پیراهن اینتر را در کارنامه دارند.

دریافت این گل دیرهنگام اینتر را به تکاپو انداخت تا به دنبال گل برتری باشد. در دقیقه 89 ضربه سر مارکوس تورام روی ارسال دنزل دومفریس خطرناک بود اما مرت یک بار دیگر بدون مشکل آن را مهار کرد.

تلاش‌های اینتر تا پایان 3 دقیقه وقت اضافه هم اثری نداشت تا در نهایت صدرنشین با این تساوی 76 امتیازی شود. ناپولی‌ هم امشب 45 امتیازی شد و فعلا در رده هفتم قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج