adexo3
۱۴۰۹۴۱۲
۸۹۷
۸۹۷
پ

مدارک مالی استقلال برای مجوز حرفه‌ای بارگذاری شد

مدارک باشگاه استقلال در بخش تعیین تکلیف بدهی‌ها بارگذاری شد.

فوتبالی: باشگاه استقلال در جهت دریافت مجوز حرفه‌ای سال جدید، پیش از این اقدامات لازم را در بخش‌های مختلف مانند زیرساختی و اداری انجام داده بود. تعیین تکلیف بدهی‌ها قدم دیگری در راه دریافت مجوز حرفه‌ای است که طبق اعلام رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال باید مدارک لازم تا امروز در سامانه مربوطه بارگذاری می‌شد. براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال مدارک کامل خودش را بابت تعیین تکلیف و تسویه بدهی‌ها شامل صلح نامه با باشگاه سانتاکلارا و تاییدیه فیفا برای پرداخت پول به این باشگاه را بارگذاری کرده است. در این بین علاوه بر پرداخت ۳۰۰ هزار دلار به باشگاه پرتغالی از محل مطالبات استقلال در فدراسیون جهانی فوتبال، مبلغ ۲۰۰ هزار دلار با تضمین فدراسیون فوتبال ایران به AFC تامین خواهد شد که تاییدیه آن نیز پس از استعلام فیفا، دریافت و بارگذاری شده است.

مدارک مالی استقلال برای مجوز حرفه‌ای بارگذاری شد

به این ترتیب تمام بدهی 500 هزار دلاری استقلال به سانتاکلارا تعیین تکلیف شده تا مشکلی در راه دریافت مجوز حرفه‌ای نباشد. اکنون موضوع مالکیت باشگاه استقلال و بحث مالکیت مشترک با پرسپولیس، قدم مهم بعدی است که با توجه به اتفاقات اخیر باید دید سرانجام تا تاریخ 10 خرداد که آخرین زمان اعلام نتایج از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا است، چه اتفاقی خواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج