۱۴۰۹۴۸۱
۱۸۵۹
۱۸۵۹
پ

خدمتی که فتح‌الله‌زاده به مرجانه گلچین کرد

مرجانه گلچین بازیگر مطرح کشورمان با انتشار ویدیویی در فضای مجازی خداحافظی خودش از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

خبرورزشی: مرجانه گلچین بازیگری که او را از دهه ۶۰ با سریال ماندگار آینه به خاطر داریم و البته در دو دهه اخیر نیز در مجموعه‌های طنز زیادی حضور داشته است، صبح روز یازدهم فروردین اعلام کرد از دنیای بازیگری کناره‌گیری می‌کند. این بازیگر ۵۵ ساله البته سابقه تئاتر هم دارد و نکته اینجاست که وقتی تئاتر کار می‌کرد، یکی از مدیران ارشد اسبق باشگاه استقلال کمک کرد تا برای اجرای یک نمایشنامه راهی اروپا شود.

خدمتی که فتح‌الله‌زاده به مرجانه گلچین کرد

مرجانه گلچین اواخر دهه ۶۰ عضو یک گروه تئاتر بود و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال نیز در آن مقطع جزو مدیران ارشد تئاتر کشور محسوب می‌شد (فتح‌الله‌زاده قبل از اینکه در سال ۷۵ مدیرعامل استقلال شود در زمره مدیران فرهنگی و مطبوعاتی ایران بود) مدیرعامل اسبق استقلال تاکید داشت سفر گروه‌های تئاتری به خارج از کشور و اجراهای آنها موجب می‌شود تا دنیا بداند ایران با این هنر ارزشمند اصلاً بیگانه نیست به همین خاطر در اواخر دهه ۶۰ و پس از پایان جنگ تحمیلی چند گروه تئاتر را به نقاط مختلف اروپا فرستاد که اتفاقاً مرجانه گلچین هم عضو یکی از همین گروه‌ها بود و با پیگیری علی فتح‌الله‌زاده همراه با سایر بازیگران و عوامل برای اجرا به آلمان سفر کرد. این مدیر استقلالی طی مصاحبه‌ای که اواخر سال ۱۳۹۷ در خبر ورزشی منتشر شد، قضیه اعزام گروهی که خانم بازیگر در آن حضور داشت را هم تایید کرد و گفت: من معتقد بودم هنر ایران باید به همه دنیا شناسنده شود به همین خاطر وقتی در تئاتر مسئولیت داشتم، با رعایت تمام موازین قانونی گروه‌هایی را به خارج اعزام می‌کردم. یادم می‌آید که به آلمان و فرانسه هم اعزام داشتیم. نمی‌دانم خانم گلچین الان به خاطر دارند یا نه ولی ایشان عضو گروهی بودند که من هماهنگی‌های لازم را انجام دادم تا برای اجرا به آلمان بروند.

نکته جالب توجه اینکه مرجانه گلچین چند سال قبل یک سریال برای پلتفرم نمایش خانگی به نام شاهگوش بازی کرد که در آن نقش همسر اکبر عبدی را داشت. یک کله‌پز که استقلالی بسیار دو آتشه و متعصبی محسوب می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج