۱۴۱۰۷۹۵
۵۲۶
۵۲۶
پ

رفقای مسی در خانه کامبک تلخی خوردند!

اینتر میامی در دور رفت یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف، شب تلخی را تجربه کرد و با نتیجه دو بر یک مقابل مونتری از مکزیک شکست خورد.

فوتبالی: اینتر میامی در  دور رفت یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف، شب تلخی را تجربه کرد و با نتیجه دو بر یک مقابل مونتری از مکزیک شکست خورد.

رفقای مسی در خانه کامبک تلخی خوردند!

اینتر میامی در مقابل مونتری با گل آویلس در دقیقه نوزدهم پیش افتاد اما در دقیقه 66 با اخراج رویز ده نفره شد و در دقایق 69 و 89 ، دو گل دریافت کرد تا کامبک تلخی را از تیم حریف تجربه کند.

لیونل مسی همچنان در ترکیب اینتر میامی حضور ندارد چرا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است. صورتی پوشان بدون مسی، در سه بازی اخیرشان دو شکست و یک تساوی داشته اند و جای خالی لئو کاملا مشهود است.

تیم تاتا مارتینو حالا در خطر از دست دادن یک تورنمنت قاره ای مهم قرار دارد. آنها یک هفته دیگر باید در مکزیک در بازی برگشت حضور پیدا کنند. در حقیقت بامداد پنجشنبه 23 فروردین، مونتری و اینتر میامی در مکزیک به مصاف هم می روند که تیم آمریکایی باید کامبک بزند و شکست دور رفت را جبران کند. باید دید که مسی به آن بازی می رسد یا نه چرا که حضورش در آن مسابقه می تواند حائز اهمیت بالایی باشد. 

مسی از روی سکوها، تماشاگر شکست تلخ تیمش بود. اینتر میامی بامداد یکشنبه در ادامه لیگ آمریکا به مصاف کولورادو خواهد رفت و بعد از آن نیز نوبت بازی بسیار حساس مقابل مونتری خواهد بود. مسی در روزهای اخیر در تمرینات اینتر میامی حضور پیدا کرده بود اما در نهایت به بازی رفت مقابل مونتری نرسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج