۱۴۱۲۲۴۸
۴ نظر
۱۷۴۸
۴ نظر
۱۷۴۸
پ

نکونام راز سکوت طولانی مدت‌اش را فاش کرد

جواد نکونام، سرمربی استقلال، راز عدم حضورش در نشست‌های خبری را اعلام کرد.

ورزش سه: مدت‌هاست که جواد نکونام در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌های استقلال شرکت نمی‌کند. موضوعی که با اعتراض خبرنگاران نیز همراه شد و حالا نکونام راز عدم حضورش را اعلام کرد.

نکونام راز سکوت طولانی مدت‌اش را فاش کرد

سرمربی استقلال در این باره به برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: من از خبرنگاران و رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم. باید چیزی را بگویم. اولاً فوتبال دنیا را مثال بزنم حالا ما که فوتبالی بازی نکرده‌ایم، ولی خب دیده‌ایم و شنیده‌ایم نشست قبل و بعد از بازی هر مربی در محل استادیوم برگزار می‌شود.

او گفت: هر تیم نشست قبل از بازی را پس از تمرین و در استادیوم خودشان برگزار می‌کنند. کنفرانس‌های مطبوعاتی من باید در استادیوم خودمان برگزار شود. من نمی‌توانم در این ترافیک تهران به سازمان لیگ بروم. این قانونی است که سازمان لیگ گذاشته و آن را برای خودش اجرا می‌کند. هر موقع که تیمم تمرین نداشته باشد و بتوانم، به نشست خبری می‌روم.

نکونام گفت: این یک طرف قضیه است. طرف دیگر نیز این است اگر من به کنفرانس‌های مطبوعاتی نمی‌رفتم، دلیلش این است که به من گفتند برای آرامش و شرایط تیم، مشکلات را بازگو نکنید.

او در مورد اینکه چه کسی این دستور را داده، پاسخ داد: نمی‌توانم بگویم چه کسی گفته است و من سکوت کردم. ولی این‌ها از سکوت من سوءاستفاده کردند. شما ببینید بیرون چه کار می‌کنند، تمام رسانه‌ها را علیه من کردند و همه چیز را می‌نویسند. اصلاً این‌گونه نیست و من از این به بعد حرف می‌زنم. در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی نیز حرف می‌زنم. ببینم کسی می‌تواند به من چیزی بگوید.

سرمربی استقلال اضافه کرد: اینها از سکوت من سوءاستفاده می‌کنند. من به خاطر آرامش استقلال سکوت کردم. شما ببینید چه هجمه‌هایی از خودی و ناخودی وارد شد. آمدند و علیه من مطلب زده‌اند. من تا الان سکوت کرده‌ام. مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی و کسانی که در این فوتبال زحمت کشیده‌اند، آدم‌های بزرگی هستند. اما اینها داشتند از سکوت من سوءاستفاده می‌کردند. من سکوت نمی‌کنم و هر جا حق باشد می‌گویم.

وی در مورد اینکه می‌تواند در خصوص این سوءاستفاده‌ها مثال هم بزند، گفت: بروید روزنامه‌ها و سایت‌هایی که با آقایان هستند را ببینید که چقدر علیه من مطلب می‌نویسند، آنها را چک کنید. می‌توانم یک مثال بزنم که رسانه‌ای همین امروز چه تیتری علیه من زده بود. من بالا و پایین فوتبال را دیده‌ام، زمانی که تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد یا به جام جهانی نمی‌رود یا حذف می‌شود، فشار بیشتری است. ما این فشارها را گذرانده‌ایم و اینها چیزهای طبیعی است، ولی من می‌خواهم فقط دشمنی‌ها را بگویم.

او اظهار داشت: مگر اول فصل نگفتند که تیم باید چهارم یا پنجم شود؟ ما امسال کارمان را انجام داده‌ایم. چه اتفاقی افتاده که تیم صدر جدول است و فشار را به روی بازیکن افزایش می‌دهند؟ سال گذشته، استقلال ۲۰ بازیکن بزرگسال، سه بازیکن زیر ۲۵ سال و فکر می‌کنم شش بازیکن زیر ۲۳ سال داشته است. بعد آن تیم سوم شده است. این بازیکنان بدون دریافتی حق پارسال و امسالشان آمدند این کار را انجام دادند که تاکنون نیز شاهکار بوده است.

نکونام همچنین گفت: مطمئن باشید از این به بعد نیز ما به خاطر هوادارانمان تلاش می‌کنیم و برای اینکه آنها را سربلند کنیم، تا روز آخر می‌جنگیم. اما قرار نیست که کسی به ما بیاید و بگوید چه کار کن و چه کار نکن. وقتی اتفاقی می‌افتد، برای اینکه خودشان را از فشار خارج کنند، می‌روند کار دیگری انجام می‌دهند. از اول فصل در استقلال خرابکاری انجام شده و با وجود اینکه تا به الان هم همه چیز خوب بوده، اما همه ناراضی هستند. هوادار، بازیکن و... ناراضی هستند. بسم الله آقا، کارهای تیم را انجام دهید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جناب نکونام زیادی خود بزرگ بین شده ای مواظب باش کله پا نشی
      غرور کاذب گرفتی سقوط نکنی نه خوبه پیشکسوت استقلال هم نیستی

    • جواد بدنام کیسه

    • علی

      فکر می کرد با هوچی گری و جادو جنبل قهرمان میشه ولی دید سلطان رسید صدرجدول میگیره شروع کرد به بهانه اوردن

    • ناشناس

      صدر جدول هم نیستی یک امتیاز عقبی یک امتیاز هم بازی رودررو عقبی پس هیچی از فوتبال نمیدونی درواقع دو امتیاز استقلال سرورت جلو هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج